Studentský projekt z Německa je dosud nejlepší reklamou na whisky Johnnie Walker

16. 12. 2015 | Petr Michl
Může nikým nezadaná reklama vytvořená jen pro radost být jedním z nejlepších spotů roku? Dvojice studentů dokázala, že ano.

 

Rozervaná skotská krajina plná vřesovišť a mlhy je de facto standardní součástí reklam na jakoukoliv whisky z tamních končin. Vydali se do ní točit i dva němečtí studenti filmové školy. Jejich spot na whisky Johnnie Walker je jen školním projektem vzniklým bez kontaktu se slavnou značkou. Přesto patří mezi ty vůbec nejkrásnější reklamy spojené právě s pálenkou ze sladového ječmene.

Vypráví příběh dvou bratrů, kteří se vydávají na pochod neutěšenou krajinou. Počasí je nevyzpytatelné, ale stejně je vidět, že si to užívají — patří k sobě i do těchto míst. Přespávají v rozpadlém domě a den na to vystoupí na útes s výhledem na divoké moře, kde příběh graduje. Raději se před čtením dalších řádků podívejte na video.



Závěr dodává 90vteřinovému spotu s názvem Dear Brother rozměr nejen fyzické, ale i spirituální cesty (claim značky Keep Walking je rozhodně přítomný). Ostatně místní krajina po fatalistických příbězích o smrti i vůli žít doslova volá.



Autoři reklamy jsou Daniel Titz a Dorian Lebherz, producenty pak jejich alma mater, Filmová akademie Bádenska-Württembergska. Dvojice tento kus vytvořila především jako ukázku svých dovedností a tento záměr se zcela jistě povedl. Vysoké filmové řemeslo se zde potkává se schopností vyprávět inovativním způsobem už mnohokrát viděný příběh. Předpovídáme tak Daniel Titzovi a Dorianu Lebherzovi velkou budoucnost v reklamní branži. A určitě v tom nejsme sami.

Zdroj: AdLand

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: