V kampani festivalu EKOTOPFILM září psolev Simba nebo prasonosorožec Naira

17. 10. 2016 | Petr Michl
Kampaň festivalu EKOTOPFILM staví na silné myšlence. Přírodopisným dokumentům dochází herci. Přijďte, dokud je na co se dívat.

Mezinárodní filmový festival EKOTOPFILM možná zní jako akce, na které se sejdou tak členové Greenpeace a přátelé hnutí Duha. Doprovodná kampaň z dílny agentury Mark/BBDO na něj ovšem zve s takovou přesvědčivostí, že by účast měl zvážit každý, komu se někdy v životě líbil přírodopisný dokument.

Hlavní myšlenkou kampaně, která běží v televizi, rádiu, outdooru a online prostředí, je totiž, že v těchto dokumentech docházejí herci. Role lva pustinného se tak  musel ujmout pes, nosorožce bíléhp prase domácí a papouška kakadu holubi z ulic města.

Záběry evokující africkou savanu natočené ve skutečnosti poblíž Loun a styl vyprávění známý z top dokumentů BBC jsou jasnými důkazy skvělé exekuce. Prase rochnící se v bahně s klem přidělaným popruhem vypadá ovšem vtipně a žalostně zároveň, stejně jako ridgeback s chemlonovým „lvím" doplňkem vzdáleně připomínajícím hřívu

O něco méně pompézní je spot s papoušky kakadu. Sílu má ale i samotný claim: „Dochází nám herci. Přijďte, dokud se je na co dívat."

Festival EKOTOPFILM probíhá od soboty 15. října do středy 19. října v pražském Hotelu Olšanka a představí na 200 filmů z celého světa.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: