Vodafone: The Kiss

16. 4. 2013 | Petr Michl

Klient: Vodafone UK

Produkce: Grey London

V době, kdy poprvé poznáváme v České republice příslib neomezených telefonních paušálů, je ideální příležitost k tomu, abychom si ukázali, jak se stejná služba propaguje na vyspělém trhu. Je těžké po pár dnech soudit dopad TV spotu „Revoluce je tady" s pochodem hipíků v ulicích a reklamy v podobě přebalů bulvárních deníků Blesk a Aha od 02. Můžeme však bez obav říct, že aktuální reklama pro paušál s neomezeným voláním od britského Vodafonu je po filmařské stránce o poznání vyspělejší. Ohrané téma pouti životem od mládí k stáří podává s neuvěřitelnou grácií při plynulém střídání scén. Slogan: „Good things should last forever," je pak skvělou tečkou, která dává atraktivnímu obrazu i zapamatovatelné poselství spojené s produktem.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: