Jarošovský pivovar získal ocenění na World Beer Awards za design

19. 12. 2017 | Petr Michl
České pivovary nebodují jenom chutí. Jarošovský pivovar vstal z popela před dvěma lety, letos si odnesl cenu za design na World Beer Awards.



V devadesátých letech Jarošovský pivovar proslavila stejnojmenná píseň skupiny Argema. 4 roky po její vydání v roce 1997 ovšem pivovar zanikl. V roce 2015 znovu otevřel své brány a nyní o sobě dává znovu vědět, na letošních World Beer Awards získal ocenění za design.

Tato cena není o chuti, ale o designu etiket nebo lahví. Z porovnání etiket vyšel nejlépe malý pivovar z místní části Uherského Hradiště, kde se začalo vařit pivo již v 17. století. Za redesignem lahví a etiket stojí agentura  Little Greta. Na projektu pracovali naši polští kolegové. Ač původem cizinci, dokázali uchopit specifičnost Slovácka a dostali ji do vizuální identity pivovaru i do etiket,“ zmínil jeden z majitelů agentury Tomáš Nedvěd. Inspiraci agentura čerpala z botaniky, slovácké architektury a tradičního folkloru. Motiv kohouta má symboliku vzkříšení – návrat pivovaru zpět k životu.

 

„To, že nám klient nechal volné ruce, se nestává často. Vizuální identitu a etikety jsme tak mohli zpracovat naprosto po svém,“ dodal jeden z tvůrců Mateusz Slowakiewicz.  Little Greta pracovala v tomto segmentu také pro britský Budvar, Znojemský městský pivovar nebo náchodský Primátor. Na více ukázek vítězných etiket se můžete podívat níže. 









Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: