Deodorant Degree pro hendikepované je jen začátek. Značky začínají věnovat pozornost této komunitě čítající více než 15 % světové populace

27. 8. 2021 | Aneta Birnerová
Letní paralympijské hry byly zahájeny tento týden a sportovci na ně mohou vyrazit s novou kosmetikou od Unileveru. V dubnu letošního roku totiž představila první deodorant designovaný pro hendikepované.

Kampaň: Degree Inclusive

Agentura: Wunderman Thompson

Značka: Degree 

Klient: Unilever

Na jaře 2021 vytvořil Unilever ve spolupráci s reklamní agenturou Wunderman Thompson pro svou značku Degree (u nás známou jako Rexona) první deodorant pro hendikepované. Výrobek a doprovodná kampaň si získala velkou pozornost odborné veřejnosti, která jejich práci v červnu ocenila Grand Prix v kategorii Inovace na největším festivalu reklamy Cannes Lions. 

Balení deodorantu je přizpůsobeno lidem s postižením horní poloviny těla a zrakově postiženým. Zaprvé tým designérů obal obohatil o háček pro snadné zavěšení, čímž umožnil aplikaci jednou rukou. Dále víčko deodorantu opatřili magnetickou vložkou pro snadnější zavírání. Nakonec popis produktu byl na balení vložen i v Braillově písmu a celkový tvar deodorantu je přizpůsoben lidem s omezenou schopností stisku. 

Doprovodné video pak vypráví příběh boxera a kadeřníka Nicka, který se nebojí bojovat každý den. Jak sám ve spotu říká: „Neměly by existovat žádné limity, když nás pohání vášeň.“ Mrkněte se na video níže a místo další kávy na sebe nechte působit Nickovu energii.

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články: