Dollar Shave Club vzdává novou reklamou hold koupelnovým rituálům. I těm dost divným a nechutným

18. 7. 2018 | Kristýna Vozková
Čůrání ve sprše, vana se svíčkami a pivem nebo stříhání obočí nůžkami? Jak je libo! Dollar Shave Club fandí všem ranním rituálům.

Každý máme své ranní koupelnové rituály. Někdo si jen vyčistí zuby a nageluje vlasy, jiný si dá vanu se svíčkami a pivem, zkouší, jak vysoko dočůrá ve sprše, stříhá si obočí nůžkami, vycpává trenky toaleťákem nebo si holí rozkrok strojkem. Některé ranní zvyky zkrátka považujeme za normální, u jiných můžeme být rádi, že zůstávají schované za zavřenými dveřmi. Dollar Shave Club ve své nové kampani s názvem Get Ready oslavuje každou z našich koupelnových chvilek.

Nová kampaň má dle slov zakladatele a generálního ředitele Dollar Shave Club, Michaela Dubina, propojit jednotlivé produkty, které společnost nabízí, a ukázat zákazníkům, o co jde především – nezáleží na tom, kdo jste, jak vypadáte a jak se dáváte ráno v koupelně dohromady, Dollar Shave Club vám k tomu poskytne vše, co budete potřebovat. Od kvalitních a cenově dostupných žiletek, až po komplexní sortiment péče o tělo i vlasy.

Reklama klade důraz na rozmanitost, a to nejen ranních rutin, ale také v případě volby samotných aktérů. Během téměř čtyř minutového spotu tak divák nahlédne do koupelen mužům i ženám různého věku, rasy i typu postavy. Každá z miniaturních koupelen se nachází ve volném prostoru a je střídavě osvětlována prudkým kuželovým světlem. Na pozadí hraje po celou dobu klasika I’ve Gotta Be Me v podání Steva Lawrence.

Někteří z aktérů své okolí nevnímají, jiní poprosí své sousedy o radu s účesem nebo o namazání zad. Podle Dubina je právě tato naše soukromá chvilka v koupelně tím nejintimnějším momentem celého dne. „Když se ráno připravujete v koupelně, je to přesně ten okamžik, kdy jste nejvíce zranitelní, kdy se musíte vypořádat s vlastní nejistotou a nedokonalostmi,” uvedl. Je to chvíle, kdy jste skutečně sami sebou. Zároveň je to i chvíle, kdy vás napadají ty nejvíce kreativní nápady, například i v oblasti péče o vlastní tělo.

I přes vcelku hluboké poselství si kampaň ponechává onen humorný podtón, se kterým se diváci setkali už v reklamě  s názvem Our Blades Are F***ing Great z roku 2012. V té Dubin procházel továrnou a vykládal o výhodách vlastních produktů. Mimochodem všimli jste si pána, který si v nové reklamě vycpává trenýrky toaletním papírem? Ano, je to také on. Dollar Shave Club ani jeho vedení smysl pro humor rozhodně nechybí. To ostatně potvrdil i viceprezident společnosti a její výkonný kreativní ředitel, Alec Brownstein: „Humor a komedie budou i nadále součástí naší DNA.”

 

Kampaň, kterou pro Dollar Shave Club vytvořila její vnitropodniková agentura se kromě kompletního videa bude skládat také z kratších 30 vteřinových spotů, které budou vysílané v televizi, ale k vidění budou i na sociálních sítích. Součástí kampaně bude také propagace v tištěných médiích.

Zdroje: adweek.com, thedrum.com

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: