Jak na Instagram v roce 2022? Výhled trendů je tady!

1. 1. 2022 | Barbora Vičarová
S příchodem nového roku přichází také věštění trendů, které ho budou opanovat. A s obsáhlým trend reportem přišel letos poprvé i Instagram, tak se pojďme podívat, s čím v roce 2022 zazáříte!

K marketingovému konci roku již tradičně patří nejrůznější žebříčky toho nejlepšího i toho nejméně povedeného a kromě nich se portály často také snaží věštit, co za trendy nás bude čekat v roce příštím. Pokud budete chtít být v roce 2022 za hvězdu Instagramu, rozhodně by vám neměl ujít jeho Trend Report, ve kterém sociální síť shrnuje data i know-how toho, co na síti funguje a co bude fungovat v příštím roce. 

Instagram se pokusil detailně prozkoumat Generaci Z a definovat trendy pro následující rok v oblasti hudby, módy, tvůrců a celebrit, krásy a mnoha dalších. Jak to tedy se sítí na rok 2022 vypadá? Pojďme se podívat na ty nejzásadnější zjištění. 

Móda nostalgicky a přirozeně

První oblastí, kterou Instagram zkoumal, byla Móda a krása. Po dvou letech v karanténě, kdy se prodávaly hlavně teplákové soupravy a vítězila pohodlnost, přichází nový trend v podobě využívání módy jako zábavného prvku sebevyjádření a zároveň jistá touha po nostalgii. Rozhodně se tedy nebojte tmavých tónů a módy z univerzitního prostředí knihoven, které jakoby vypadly z filmů o Harrym Potterovi, ale klidně s kapkou humoru.


50 % teenagerů bude experimentovat s módou, která se nese ve
stylu nostalgie, starých časů a temných uniforem.

Móda bude z velké části zábavou, mnoho kousků se bude nosit ironicky, s vtipem a nadsázkou. V oblasti krásy potom bude stále přetrvávat trend přírodní a ekologické kosmetiky, 1 ze 3 uživatelů se bude chtít více vzdělávat v oblasti eko péče o pleť a bude stoupat zájem o veganskou kosmetiku a minimalistický užitý design. 

Nakupovat digitálně, ale originálně

Na online nákupy si v karanténě také asi většina z nás už navykla a tento zvyk nás nepustí ani v roce 2022. Uživatelům Instagramu už se však přejedlo nákupů ve velkých řetězcích a trendovat budou originální, něčím speciální nákupní zážitky v digitálním prostředí. 

Velký zájem bude třeba o Instagramové profily, které prodávají vybrané oblečení z druhé ruky nebo kurátorem vybraný vintage nábytek či doplňky, které si mnozí z nás pamatují ze svého dětství. 

 

Štítky dokumentu: Instagram
Sdílejte tento článek:
Podobné články: