Jak okusit chuť svobody? Cucejte Kajínky

24. 11. 2017 | Petr Michl
„Tak sladká je moje svoboda," zní slogan na balení bonbonů Kajínky ovocný mix. Začala je vyrábět společnost Premiera sweet z Brna.


Zdroj: www.premiera.cz

Amnestovaný vrah Jiří Kajínek je pro část národa nespravedlivě vězněným hrdinou a pro část stále zůstává jednou odsouzeným vrahem, kterého není třeba glorifikovat. Není potřeba dlouho přemýšlet nad tím, na jakou stranu se přiklánějí v brněnské společnosti Premiera Sweet. Začali v ní totíž vyrábět ovocné bonbony Kajínky s jeho podobiznou

Slogan, který zdobí jejich balení, zní: „Tak sladká je moje svoboda.“ Kajínky ovocný mix pak doplňuje usměvavá tvář nájemného vraha v zeleném tílku, v kterém opustil po amnestii věznici Rýnovice. Premiera Sweet běžně vytváří bonbony se specializovaným obalem na míru firmám a třeba i konkrétním akcím. To platí i  v tomto případě. Jiří Kajínek prý obdržel zhruba tisíc balení zdarma jako dar na své podpisové akce, kde může bonbony rozdávat. Uvedl to pro deník E15 majitel Premiera sweet, Radomír Havlík.

Společnost umístala bonbony včera také na svůj e-shop, kde prý okamžitě stoupla návštěvnost o 40 %.  Pro nás je to způsob jak se zviditelnit, jsme 25 let na trhu a můžeme si určitou rebelii dovolit,“ doplnil Havlík. Není ovšem vyloučený ani výrazný prodejní úspěch. Po neonově zeleném tílku Adidas se bezprostředně po medializaci opuštění věznice Kajínkem právě  v tomto kusu oděvu u všech možných prodejců doslova zaprášilo. Havlík k tomu dodává, že, pokud bude o Kajínky prodávané za 25 Kč skutečně velký zájem, část zisku může jít na vybranou nadaci.

Jiří Kajínek je v současné době doslova mediálním hrdinou, v mnohém i díky dokumentu, který o něm vysílá TV Prima. V něm bez jakékoliv oponentury vypráví o tom, jak je kasařina těžká práce, při níž nejsou peníze zadarmo.

Pozicuje se také do role hodného vykradače bytů, který lidem neubližoval, protože jim stejně zaplatily škodu pojišťovny. Jak uvádí ve svém komediálním Pořadu Luděk Staněk, celé to připomíná spíše inzerát na jeho služby.

Aby bylo absurditě celé záležitosti učiněno zadost, mohla by jít dle názoru autora část zisků za bonbony Kajínky třeba na účet organizace pomáhající pozůstalým obětí násilné trestné činnosti. 

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: