Jak vytvořit billboardy s lupy? Kanadská reklama na šampon využívá sněhových chumelenic

4. 3. 2014 | Petr Michl

Pořádná zima k nám letos nezavítala, ale téměř opak se dá říct o velké části severní Ameriky a obzvláště to platí pro Kanadu. Pravidelné chumelenice mají ovšem mimo zhoršené průjezdnosti dopravních komunikací i své klady. Dají se využít i k zajímavému marketingu, zejména když ho děláte pro šampon proti lupům. Montrealská agentura lg2 zakomponovala dlouhodobě přetrvávající počasí do podoby instalace outdoorové reklamy pro značku Selsun Blue.

V zimním období je výskyt lupů například díky používání různých elektrických topení chrlících teplý vzduch ještě častější. Byl tak čas připomenout možná řešení, ale zároveň i stávající situaci, jež si žádá změnu. Padající vločky posloužily jako imitace lupů mihotajících se před vlasy modelky a modela, jejichž hlavy byly dominantním motivem dvou billboardů.

Povšimněte si, že aktuální sněžení nebylo nutnou podmínkou toho, aby se „sněhové lupy" uchytily. Nad billboardy byly ze zadní strany přidělány široké plochy, které vytvářely nad hlavami postav z billboardu stálou kupičku sněhu symbolizující lupy. Francouzský slogan reklamy „Quand les pellicules vous prennent par surprise," se dá přeložit jako „Když vás vločky překvapí". Právě překvapivé využití outdoor reklamy je přitom vždy nejúčinnější.

Zdroj: AdWeek


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: