Jízdomat kupuje slovenskou jedničku ve spolujízdě autem

15. 7. 2014 | redakce

Jízdomat.cz, největší český portál na zprostředkování spolujízdy autem, se dohodl na převzetí slovenské jedničky – portálu Stopar.sk. Spojením sil tak dochází ke sloučení obou databází uživatelů, nabídek i poptávek spolujízd a především technického zajištění webové služby. Stalo se tak půl roku poté, co Jízdomat na Slovensku spustil vlastní verzi portálu Jazdomat.sk.

Na česko-slovenském trhu s weby zabývajícími se zprostředkování spolujízdy autem dochází k výrazné změně. Projekt Jízdomat posílí uživatelskou základnu nyní i na Slovensku. V době akvizice evidoval Stopar.sk přes 30 000 uživatelů na webu, 160 000 inzerátů pro spolujízdu a 11 000 uživatelů skupiny na Facebooku.

„Dohodli jsme se, že spojíme naše síly, know-how a technické zajištění, které má Jízdomat daleko propracovanější, tak, aby Stopar dokázal svým uživatelům nabídnout co nejlepší služby. Do konce srpna poběží web ještě ve staré verzi, od září však budou všichni uživatelé používat Stopar na platformě Jazdomatu," vysvětluje Marcel Veselka, který web Stopar.sk založil už v roce 2005.
Jízdomat oproti tomu funguje od roku 2010 a za necelé čtyři roky získal přes 90 000 registrovaných uživatelů, kteří vypsali více než 440 000 různých jízd. Toto číslo narůstá každý den v průměru o 2000 nových nabídek. Týdně se s Jízdomatem sveze přes 10 000 cestujících, kteří přispěli řidičům na náklady celkem více než 24 milionů Kč.



„Slovensko je první země, na kterou jsme se s projektem rozhodli vstoupit. Přizpůsobili jsme web a jeho funkce už při programování portálu Jazdomat.sk. Akvizice projektu Stopar.sk byla dalším logickým krokem. Uživatelům v obou zemích tak dokážeme nabídnout lepší technické funkce, větší databází pro spárovní nabídky s poptávkou a také zajištění ověření identity a uživatelské reference," říká šéf portálu Jízdomat Jan Mittner. Výše ceny akvizice přitom nebyla zveřejněna.

Spolujízda autem představuje pro řidiče možnost, jak zaplnit místa v autě a snížit své náklady na cestu. Pro cestující je tato varianta pohodlný, rychlý a hlavně levnější způsob dopravy než jakým je vlak nebo autobus. Navíc tento druh cestování pomáhá šetřit životní prostředí a nabízí možnost seznámit se s novými lidmi. V zahraničí, především v západní Evropě, je spolujízda přes internet trendem s velkým potenciálem. Podle nedávných zpráv získal francouzský projekt BlaBlaCar investici ve výši 2 miliardy korun.

Více informací o stavu spolujízdy na českém a slovenském trhu se můžete dozvědět z infografik níže:



Štítky dokumentu: E-Commerce Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: