Ken Block ve službách Need for Speed

13. 11. 2013 | Petr Michl
Ken Block příchází s nových virálním hitem ze série Gymkhana. Tentokrát pálí gumy za slávu herní legendy Need for Speed.

Kultovní herní titul Need for Speed a nejvíc cool chlápek z prostředí rychlých kol jdou rozhodně dohromady. Když před několika měsíci proběhla médii zpráva, že je Ken Block spojen se sérií NFS, bylo jasné, že musí přijít nové video prostoupené pachem pálené gumy.  Jeden ze spoluzakladatelů skejtové značky DC Shoes patří mezi světově nejpopulárnější jezdce rallye vozů. A to přestože jako závodník nikdy na nejvyšší mety nedosáhl a zarytí fanoušky WRC mu často nemohou přijít na jméno. Světovou slávu si totiž vysloužil sérií neuvěřitelně detailně zprodukovaných motoristických videí v atraktivních lokacích, v kterých driftuje do zatáček a je vždy na hraně kolize s nějakou budovou či objektem. Jeho nový počin je pokračování série Gymkhana, tentokrát již s číslovkou 6.

Má se jednat o dosud nejdůmyslněji sestavenou cvičnou trať. V ní ve čtyřkolce Hoonigan Racing Ford Fiesta ST s výkonem 485 Kw projíždí smykem úzkými výřezy v bocích lodních kontejnerů a driftuje kolem zlověstné demoliční koule zavěšené na jeřábu. Dojde i na hrátky s policejními vozy  Lamborghini Aventador z přicházejících Need for Speed Rivals a „gumové kruhy" vykouzlí i mezi dvěma policisty, kteří neřídí nic jiného než ušmudlané posunovátko Segway.

Vše má pochopitelně komerční podtext. Block de facto redefinoval žánr „informacial". Nápis, který můžete vidět v jednom z jeho předchozích videí, mluví ostatně za vše.

Ačkoliv premisa: „Ken Block je mega cool týpek bez pudu sebezáchovy, chci jeho boty se značkou DC," jistě také funguje, spojení s automobilovou herní sérií, která upřednostňuje adrenalin a zábavu nad realističností nemůže sedět více. Block to potvrdil i v rozhovoru pro xGames: „Need for Speed má velmi podobný étos „zábavy s auty". To je to, co mě přivedlo k našemu partnerství. Tento přístup mě odděluje od všech ostatních jezdců. Rád soutěžím s autem i mimo scénář klasického závodu a užívám si to... mluvili jsme i o dlouhodobém partnerství, protože vydávají (Electornic Arts) novou hru každý rok."  Uvedení  Need for Speed Rivals pro PlayStation 4 na trh přijde již v pátek 15. listopadu. Ken Block mu zatím udělal pořádnou reklamu. Jeho nové video zaznamenalo za necelé tři dny od uvedení více než 3 miliony zhlédnutí.

Tipy redakce:

Prohlédněte si video Gymkhana 2, které se stalo jedním z nejúspěšnějších virálů roku 2009 a dnes má více než 42 milionů zhlédnutí, a pompézní hollywoodskou Gymhkana 4, jež nese dokonce podtitul megamercial.






Štítky dokumentu: Kreativní reklama Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: