KIT digital koupila tuzemskou Brickbox za deset mil. USD

24. 9. 2010 | ČTK
KIT digital koupila pražského poskytovatele služeb digitálního videa Brickbox za 10,1 milionu dolarů, tedy asi 187 milionů korun. Firma to oznámila v tiskové zprávě. KIT digital zároveň souhlasila s tím, že akcionářům společnosti Brickbox vyplatí částku ve výši deseti procent budoucích příjmů společnosti za období čtyř let.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

KIT digital koupila pražského poskytovatele služeb digitálního videa Brickbox za 10,1 milionu dolarů, tedy asi 187 milionů korun. Firma to oznámila v tiskové zprávě.
KIT digital zároveň souhlasila s tím, že akcionářům společnosti Brickbox vyplatí částku ve výši deseti procent budoucích příjmů společnosti za období čtyř let, do maximální výše 20 milionů USD v každém roce a za podmínky splnění určité výše ziskovosti.
Součástí akvizice jsou i mezinárodní pobočky Brickboxu. "Jedná se o výběrovou akvizici, o které jsme již nějakou dobu uvažovali a díky níž se rozšiřují naše schopnosti i obchodní příležitosti pro správu obsahu a poskytování služeb pro velká i malá hollywoodská studia," uvedl předseda představenstva a generální ředitel společnosti KIT digital Kaleil Isaza Tuzman.
Společnost Brickbox Digital Media je jedním z předních evropských poskytovatelů tradičních řešení i řešení nové generace pro správu digitálního videoobsahu. Společnost funguje jako prostředník mezi vlastníky obsahu a jeho distributory. Zabývá se správou souborů, lokalizací, zpracováním digitálních verzí filmů a vývojem nosičů pro tvorbu kopií.
Vedle Prahy se další zázemí společnosti nachází v Sofii. Společnost má také obchodní zastoupení a pobočky s vlastní zákaznickou základnou v Los Angeles, Londýně a v několika dalších oblastech střední a východní Evropy.
Uhrazená částka se skládá z 6,6 milionu USD v hotovosti a z 339.476 akcií společnosti KIT digital.
Společnost KIT digital, jejíž akcie se obchodují také na pražské burze, je předním světovým poskytovatelem služeb ve správě videoobsahu poskytovaného prostřednictvím protokolu IP pro různá zobrazovací zařízení. Firma má ústředí v Praze a hlavní pobočky v Atlantě, Pekingu, Bostonu, Buenos Aires, Káhiře, Cambridge, Čennaji, Kolíně nad Rýnem, Dillí, Dubaji, Kalkatě, Londýně, Melbourne, Bombaji, New Yorku, Singapuru, Stockholmu a Torontu.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: