LEGO vytvořilo ikonické byty Přátel z celkem 2 048 dílů

28. 5. 2021 | Kristýna Vozková
Přátelé jsou zpět. A nejen v televizi. LEGO přichází s limitovanou edicí kompletně vybavených bytů všech hlavních protagonistů seriálu.

Dánská společnost LEGO přichází z novou limitovanou edicí zaměřenou na oblíbený sitcom Přátelé. Jeho speciální díl s názvem Přátelé: Zase spolu (Friends Reunion) měl premiéru 27. 5. 2021. LEGO F.R.I.E.N.D.S bytový set obsahuje celkem 2 048 dílků a můžete si v něm přehrát všechny oblíbené scény, které se odehrávají v bytech hlavních protagonistů. 

 „V návaznosti na úspěch setu z Central Perku jsme chtěli této ikonické show složit další poctu, tentokrát se zaměřením na byty hlavních hrdinů,” uvedl Anderson Ward Grubb, který ve společnosti LEGO zastává pozici set designer.  Pracovali jsme s fotkami z produkce a také stále dokola sledovali mnoho a mnoho epizod, abychom byli schopni zachytit co nejvíce ikonických scén. Zábavnou výzvou bylo přijít na to, jak zobrazit ty aspekty, které se v průběhu show mění a zobrazují se jen v některých epizodách. Jsem zvědavý, jestli je fanoušci show svým ostřížím zrakem odhalí.”

 

 

V LEGO setu nechybí rekvizity z nejoblíbenějších epizod. Můžete si tak připomenout třeba tu, kde si Monica dává na hlavu krocana, Joey a Chandler pořizují do bytu kánoi a Phoebe shoří její domeček pro panenky. Nechybí ale ani speciální šťouchací zařízení z čínských hůlek, Phoebino strašidelné umělecké dílo Gladys, padající cheesecake, keramický pes Pat nebo Chandlerovo kuře. Majitelé stavebnice si mohou navíc místnosti libovolně rozestavit a využít k tomu i spojovací chodby. Každá z figurek má na sobě jeden ze svých nejslavnějších outfitů – Rachel kostkovanou sukni, Ross kožené kalhoty, Monica zástěru, Phoebe květinové vzory, Chandler oblek s výraznou kravatou a Joey zase Chandlerovo oblečení. Poprvé se k postavičkám připojí také Janice. 

Sada LEGO FRIENDS je k dispozici pro členy LEGO VIP od 19. května a v obchodech LEGO a online bude dostupná od 1. června 2021 za zhruba tři tisíce korun.

 

 

Novou stavebnici tak mohou skalní fanoušci sitcomu, který se začal vysílat v roce 1994, ale přesto patří k nejoblíbenějším seriálům všech dob, postavit hned vedle sady zobrazující oblíbenou kavárnu Central Perk, kterou společnost vytvořila v roce 2019.

LEGO je jednou ze společností, které během roku 2020 zaznamenaly značný růst. V období pandemie se ke stavebnicím uchylovalo více dětí (i dospělých). V důsledku zvýšené poptávky tak vzrostly prodeje společnosti o 21 % oproti roku 2019. Tržby pak o 13 % na 43,7 miliardy dánských korun. Provozní zisk vzrostl o 19 % a stejně tak čistý zisk, na 9,9 miliardy dánských korun. Více se můžete dočíst v infografice níže.

 

Zdroje: designboom.com, lego.com

Štítky dokumentu: Budování značky Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: