Letošní léto bude ve 3D

17. 3. 2010 | ILE
Letošní léto si již u obchodníků vysloužilo přezdívku "3D summer". Chystají se na ně jak výrobci, tak distributoři a zákazníci. V létě totiž hodlají svou promotion, do které pomalu začínají téci miliony dolarů, rozjet výrobci 3D televizorů Samsung, Panasonic, LG Electronics a Sony. A ve hře je hodně. Experti upozorňují, že lídrem trhu se může stát pouze jedna z nich.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Letošní léto si již u obchodníků vysloužilo přezdívku "3D summer". Chystají se na ně jak výrobci, tak distributoři a zákazníci. V létě totiž hodlají svou promotion, do které pomalu začínají téci miliony dolarů, rozjet výrobci 3D televizorů Samsung, Panasonic, LG Electronics a Sony. A ve hře je hodně. Experti upozorňují, že lídrem trhu se může stát pouze jedna z nich.
Samsung si například připravil LED 3D TV s claimem "A new definition of TV" a svou kampaň hodlá rozjet již na konci dubna.
Panasonic zase zvolil cestu sponzoringu 3D snímků v kinech. Kampaň s názvem "put your glasses on" startuje v zahraničí již za necelý měsíc.
LG odstartuje svou tříměsíční kampaň v dubnu, Sony bude startovat v červnu.
Buzz, který kolem 3D TV vznikl, je pro obchodníky příznivý. Z výzkumu, který vznikl v Anglii (kde již vysílá první 3D kanál Sky) vyplývá, že 40 % respondentů považuje možnost koukat na 3D snímky na své televizi sa skvělou, o 3D pak TV nemá zájem "jen" 24 % diváků.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: