Letošní Super Bowl: Za méně peněz více muziky

9. 2. 2010 | ITO
Letošní Super Bowl přinesl zadavatelům reklamy dvě příjemná překvapení. V první řadě určitě potěšil fakt (jakkoli je symbolem nezdravého trhu s reklamou a ekonomické krize vůbec), že cena za spot na Super Bowlu teprve podruhé v historii klesla - a to až o půl milionu dolarů (půlminutový spot tak vyšel na 2,5 - 2,8 milionu dolarů oproti loňským třem), v řadě druhé pak mnohé mile překvapily výsledky měření sledovanosti.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Letošní Super Bowl přinesl zadavatelům reklamy dvě příjemná překvapení. V první řadě určitě potěšil fakt (jakkoli je symbolem nezdravého trhu s reklamou a ekonomické krize vůbec), že cena za spot na Super Bowlu teprve podruhé v historii klesla - a to až o půl milionu dolarů (půlminutový spot tak vyšel na 2,5 - 2,8 milionu dolarů oproti loňským třem), v řadě druhé pak mnohé mile překvapily výsledky měření sledovanosti.
Super Bowl mezi New Orleans Saints a Indianapolis Colt tak k obrazovkám přitáhl neuvěřitelných 106,5 milionu diváků, čímž o půl milionu překonal předchozí rekord, který od roku 1983 držel závěrečný díl seriálu M.A.S.H.
K vysoké sledovanosti mimo jiné pomohl fakt, že za Indianapolis nastoupil oblíbený hráč Peyton Manning, ale především finálová účast New Orleans Saints - tedy týmu, který se stal symbolem řádění hurikánu Katrina.
Super Bowl se tak stal nejsledovanějším pořadem v dějinách televize a marketéři si tak mohou mnout ruce.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: