LinkedIn představuje Creator Mode a rozšiřuje možnosti pro osobní profily

7. 4. 2021 | Milada Zemanová
LinkedIn chce podpořit autorskou aktivitu, a představil proto řadu novinek. Mezi nimi možnost nahrát úvodní představovací video a dále tzv. Creator Mode umožní lidem sdílet svůj obsah a místo pouhého sbírání kontaktů efektivněji budovat online komunitu.

LinkedIn se snaží umožnit svým uživatelům, aby sdíleli více osobních informací a maximalizovali možnosti, které přítomnost na této platformě přináší. Za tímto účelem představil celou řadu nových funkcí.

Jednou z nich je tzv. Cover story video — jakési úvodní video u LinkedIn profilu, ve kterém se uživatelé můžou krátce představit. Lidé hledající práci v něm například shrnou své zkušenosti a dovednosti. Toto video bude viditelné na jejich profilu a dodá trochu člověčiny do profilů, co jsou stále u většinu uživatelů založené jen na textu.

LinkedIn také přidal tzv. Creator Mode (Autorský mód, pozn. redakce), což má varianta, v rámci kterého uživatelé vyzdvihnou své aktivity na této platformě. LinkedIn ke zmíněné novince uvedl:

„Jádrem našeho ekosystému je kreativita naší komunity. Lidé rádi sledují autorskou tvorbu a reakce autorů na konkrétní dění či jejich názory k určitým tématům. Může se jednat o příspěvek, video nebo třeba komentáře.”

Pokud uživatel zapne funkci Creator Mode, bude moci vytvořit sérii hashtagů. Ty by se měly vztahovat k tématům, kterým se daný člověk nejčastěji věnuje, a LinkedIn podle nich lépe rozpozná, které uživatele by tento obsah mohl zajímat. Sekce Featured a Activity by se měly přesunout do horní části profilu, aby jeho návštěvníkům mohly být zobrazeny ty nejzajímavější informace co nejdříve.

Možnost propojení bude v tomto módu přejmenována na Sledovat, takže tvůrci budou moci více budovat svou komunitu.

Tato varianta určená pro autory bude také tvůrce podporovat v živém vysílání. Probíhající živé vysílání se totiž bude zobrazovat místo náhledové fotografie profilu, a opět tak osloví více lidí.

Tento mód pro autory je výraznou změnou, která by měla vést od propojování jednotlivců k budování komunity na LinkedInu.

Další novinkou je, že uživatelé u svého profilu budou moci zvolit zájmeno, které definuje jejich pohlaví (například v angličtině he / she). Dle LinkedInu 70 % jeho uživatelů chce, aby recruiteři a případní zaměstnavatelé znali jejich gender. V českém jazyce se s chybným oslovením příliš nesetkáváme, nicméně například v anglickém jazyce nelze podle tvaru příjmení či větné struktury na první pohled rozeznat, zda je autorem muž či žena.

V loňském roce došlo k nárůstu obsahu, který lidé sdílí na LinkedIn o 50 %. Je proto pochopitelné, že se tato sociální síť snaží tento růst i nadále podpořit. A právě Creator Mode může být zajímavým krokem, jak podpořit autory, aby zde častěji sdíleli své myšlenky a budovali svou online komunitu.

Zmíněné novinky by měly být k dispozici všem uživatelům globálně a to v průběhu tohoto týdne.

Zdroje: SocialMediaToday, LinkedIn

Štítky dokumentu: LinkedIn

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: