LinkedIn testuje placené události

1. 10. 2021 | Beáta Vaňková
LinkedIn testuje možnost zpoplatnění virtuálních událostí pořádaných na jeho platformě. Mohl by tím vzniknout nový zdroj příjmů pro sociální síť i její uživatele.

LinkedIn testuje možnost zpoplatnit virtuální události pořádané na své platformě, čímž by mohla sociální síť i její uživatelé získat nový zdroj příjmů. Test zahrnuje malou skupinu uživatelů a společnost se zatím nerozhodla, zda jej zavede v širším měřítku. LinkedIn tento přístup stále zkoumá, včetně toho, kolik by od pořadatelů mohla vybírat peněz, pokud vůbec.

Tento krok by navázal na růst projektu LinkedIn Events, který během pandemie zaznamenal prudký nárůst účasti. V roce 2020 se jedné z akcí na této platformě zúčastnilo 21 milionů lidí.

Mluvčí LinkedIn, Nicole Leverich, k tomu uvedla:

„V souvislosti s měnícím se světem práce a přechodem na externí spolupráci zaznamenaly události LinkedIn prudký nárůst. V roce 2020 se události na LinkedIn zúčastnilo 21 milionů lidí. Nadále se učíme na základě zpětné vazby od členů a zákazníků a testujeme nové způsoby, jak zážitek vylepšit. V rámci toho zkoumáme možnosti plateb v produktu Události na základě zpětné vazby od organizátorů událostí."

LinkedIn, který začal nabízet plánování online akcí prostřednictvím své platformy v roce 2018, svůj systém během pandemie zdokonalil. V loňském roce přidal nativní živý video přenos, aby si lépe poradil s virtuálními hostiteli událostí. Začátkem letošního roku začal LinkedIn hostitelům nabízet možnost inzerovat své akce. Společnost uvedla, že kromě monetizace událostí zkoumá i další nové funkce, aby organizování událostí usnadnila.

Plány společnosti LinkedIn byly odhaleny uvnitř kódu skrytého v beta verzi připravované aktualizace aplikace společnosti pro iPhone. Kód poukazoval na to, že LinkedIn bude prodávat vstupenky a také na to, že ti, kdo budou události organizovat, budou mít k dispozici ovládací panel, kde budou moci sledovat, jak tyto prodeje probíhají, kolik vydělávají, a samozřejmě pak budou události sami provozovat.

„Odchodem z této události přijdete o příspěvek a vstupenka vám nebude vrácena. V případě jakýchkoliv dotazů se obraťte na organizátora." stojí v jedné z plánovaných zpráv pro systém.

Zdroje: TechCrunch, Digital Information World, Bloomberg

Štítky dokumentu: LinkedIn

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: