Louskáček 2009: Gran prix získal Kaspen / Jung von Matt

3. 3. 2010 | RaTP
Zdaleka nejúspěšnější agenturou letošního Louskáčku se stal Kaspen / Jung von Matt. Kromě ocenění napříč kategoriemi si odnesla i cenu Louskáček Grand Prix, a to za svou kampaň k novému produktu Pardál (pivo vyladěné samotnými pijany). A přestože se i do letošního Louskáčku mírně promítla nastoupivší krize (jen pro srovnání, přihlášených prací bylo 353, kdežto v roce 2007 bojovalo o Louskáčka 640 reklam), bylo z čeho vybírat.

Louskáček, zdroj: www.louskacek.cz

Zdaleka nejúspěšnější agenturou letošního Louskáčku se stal Kaspen / Jung von Matt. Kromě ocenění napříč kategoriemi si odnesla i cenu Louskáček Grand Prix, a to za svou kampaň k novému produktu Pardál (pivo vyladěné samotnými pijany). A přestože se i do letošního Louskáčku mírně promítla nastoupivší krize (jen pro srovnání, přihlášených prací bylo 353, kdežto v roce 2007 bojovalo o Louskáčka 640 reklam), bylo z čeho vybírat. Naopak - díky tomu, že agentury dobře zvažovaly, jaké práce přihlásí, posunula se průměrná kvalita děl o třídu vzhůru.
Kromě Pardála tak bodovali i Kofolásci od stejné agentury, kteří uspěli jak v kategorii outdooru, ale i v kategorii tv/kino a získali stříbro za kampaň. U direkt marketingu získala stříbro známá kampaň "Měl jsem se líp učit" z pera agentury Underline, virální kampaň obsadil blogový román od Magnesie, v on-line bodovala kampaň Dobrá doména z pera Scholz&Friends.
Zbylé výsledky níže.

Grand Prix

Kampaň Agentury Kaspen/Jung von Matt za kampan pro pívo Pardál

Tisk

Zlato: Česká kuchyně triumfuje - Ambiente restaurants, Degusttion Restaurant - Leagas Delaney
Stříbro: Betadine (série - 3 práce) - EGIS - Young & Rubicam Praha s.r.o.

Outdoor

Stříbro: Písmo, jak ho neznáte (série - 3 práce) - Bible 21 - Fabrika reklamni agentura s. r. o.
Stříbro: Kofolásci Billboard - Kofola - Kaspen/ Jung von Matt a.s.
Bronz: Ptáci - Belda factory - Euro RSCG Praha
Bronz: Politické hry (série - 2 práce) - Letní shakespearovské slavnosti - Mather Communications

Televize a kino

Zlato: Made By Real Guys - Budějovický Budvar n.p., brand Pardál - Kaspen/ Jung von Matt a.s.
Stříbro: Havel - Člověk v tísni - Jeden svět - Comtech Group spol. s r. o.
Bronz: Ninja Mice - Vodafone - DDB, a.s.
Bronz: Estébák - Občanské sdružení Opona - Leagas Delaney Praha s.r.o.
Bronz: Pozdě - Český červený kříž - Comtech Group spol. s r. o.
Bronz: Kofolásci - Kofola - Kaspen/ Jung von Matt a.s.

Rádio

Stříbro: Deaflympijské hry (série - 2 práce) - Premier Sport - Mark BBDO a.s.
Stříbro: Trochu města, trochu přírody (série - 3 práce) - Škoda Auto a.s. - Leagas Delaney Praha

Direct Marketing

Zlato: FAX - Nadace pro transplantace kostní dřeně - Leo Burnett Advertising
Stříbro: Měl jsem se líp učit - International Education Society Ltd. - Underline, s.r.o.
Bronz: DM Čapek - datový roaming - Vodafone - Semma s.r.o.
Bronz: Projekt Chládek - Ferrero Česká, s.r.o. - Leagas Delaney Praha s.r.o.

Websites/Microsites

Zlato: Can´t touch this - Wrigley - Mark BBDO a.s.
Stříbro: Sousedi - Direct Pojištovna - Mark BBDO a.s.
Bronz: Interaktivní korporátní web - ČMSS - Tequila digital / Nydrle agency

Sociální sítě/Virální kampaně

Stříbro: Magnesia Blogový román - Magnesia - McCann Erickson Praha
Bronz: Dožiju se konce roku? - Ministerstvo Dopravy - Euro RSCG Praha

On-line kampaň

Stříbro: Dobrá doména - CZ.NIC / CZ domain registry - Scholz & Friends
Stříbro: Vodafone Park Svatba - Vodafone Czech - Mather Advertures, s.r.o.
Bronz: Osvald poslouchá - Český Rozhlas - Nydrle agency

Další interaktivní nástroje

Stříbro: Omnia Golf GPS - Samsung - Leo Burnett Advertising
Stříbro: BMW Parkovací čidla - BMW - MAB/TBWA
Bronz: Ve víru velkoměst - Pivovary Staropramen a. s. - Wunderman s. r. o.

Media

Zlato: Co by se nakupovalo, kdyby se to nestalo - Magistrát Hl. Města Prahy - Euro RSCG Praha
Stříbro: Aportek - Městská část Praha 10, Odbor životního prostředí - Leagas Delaney Praha s.r.o.
Stříbro: Ultrazvuk - Ge Money Auto - Mark BBDO a.s.

Design komerční komunikace

Zlato: Triumf české kuchyně Ambiente restaurants - Degustation Restaurant - Leagas Delaney Praha
Stříbro: Herbarium - kniha inspirována vodami Rajec bylinka. - Kofola a.s. - Leagas Delaney Praha
Bronz: Ať žije franzouzská kuchyně (série - 3 práce) - Le Cornichon - Fabrika reklamni agentura
Bronz: 66 GALLERY - artport s.r.o. - METRONOME s.r.o.

Kampaň

Zlato: Made By Real Guys - Budějovický Budvar n.p., brand Pardál - Kaspen/ Jung von Matt a.s.
Stříbro: Kofolásci - Kofola - Kaspen/ Jung von Matt a.s
Bronz: Sousedi - Direct Pojištovna - Mark BBDO a.s.
Bronz: Projekt Chládek - Ferrero Česká, s.r.o. - Leagas Delaney Praha s.r.o.
Bronz: Can´t touch this - Wrigley - Mark BBDO a.s.

Klient roku

Budějovický Budvar


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: