Jak efektivně komunikovat (nejen) změny

4. 5. 2010 | Petr Michl
Poučte se z úspěchů i neúspěchů zkušených osobností PR.

Externí komunikace se stylem je setkání osobností ze světa PR. Odborná konference, která proběhne 30. května, přinese zkušenosti z úspěchů i neúspěchů velkých a malých firem, stejně jako zavedených i začínajících značek. Mezi hlavní témata bude patřit:

  • Jak nejlépe komunikovat změnu
  • Jak udělat dobře PR začínající značky
  • Na opačné straně barikády: média vs. PR
  • Externí komunikace nejen přes PR - jak připravit na média Vaše představitele
  • Jak ochránit dobré jméno společnosti v krizové situaci
  • Tradiční PR nově/jinak! Kreativita v PR
  • Mezinárodní komunikace

V bloku věnovaném komunikaci změn vůči veřejnosti i zaměstnancům se dotkne krizové komunikace viceprezidentka AAA AUTO, Karolina Topolová. Na případové studii ukáže, jak vytěžit pozitivní PR i z negativní situace. Mezi diskutovanými nepříjemnými tématy nebude chybět například snižování stavu zaměstnanců. Přínosný bude jistě i příspěvek tiskové mluvčí ocelářského gigantu, Arcelor Mittal, Věry Breiové.
Velmi dobrý mediální obraz má společnost LEO Express, ačkoliv ještě vůbec nevyjela na koleje. O tom, jak toho docílit, poví více její PR manager, Petr Kopáček.

Media Relations nebudou nahlíženy jen očima lidí z PR. Nebude chybět ani pohled z druhé strany, jež poskytne šéfredaktorka internetového zpravodajství IHNED a zástupkyně šéfredaktora Hospodářských novin, Lucie Tvarůžková.

 

 

O tom, jak ochránit jméno společnosti v krizové situaci bude hovořit tiskový mluvčí Sčítání lidu a konzultant Ewing PR, Ondřej Kubala. Představí best practises při řešení krizové situace z pohledu PR, nastavení krizového plánu, zásady správné komunikace ve velkém stresu i sladění komunikace na ose vedení – PR – zaměstnanci.

Konference dá prostor i progresivním firmám pohybujícím se v online prostředí. Michala Gregorová je PR manažerkou jednoho z největších elektronických obchodů Mall.cz, ale i „rukodělného love brandu“, portálu Fler.cz a gurmánského rozcestníku Scuk.cz. Představí neotřelé využití tradičních nástrojů i využití nových médií a sociálních sítí.

Přesah za hranice naší země poskytne Group Communications Manager společnosti Home Credit Group, David Sahula. Mezi témata jeho prezentace bude patřit oslovení zahraničních médií, komunikace na globální úrovni a požadavky zahraničních centrál.


Přečtěte si více o programu, řečnících či možnostech registrace.
 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: