Marketingový institut prozkoumá CSR a brand

1. 9. 2011 | ZeB
Jaký dopad má společenská odpovědnost firmy na značku? Lze prostřednictvím CSR budovat brand? Jak firma pozná, že „dělá dobré CSR“?

Na tyto a další otázky se pokusí zodpovědět odborníci v rámci pravidelného setkání Marketingového institutu, tentokrát s názvem „CSR a Brand – kdo komu pomáhá“. Otevřené setkání pro členy i příznivce MKTI proběhne ve středu 7. 9. od 17:30 hodin v prostorách Malostranské besedy v Praze.

O CSR jako nástroji budování značky budou diskutovat např. Tomáš Hrivnák, specialista na brand z poradenské společnosti Idealisti, Simona Kaňoková, PR specialistka za společnost ČEZ, Ondřej Wald, ředitel společnosti IF SYNERGY, jež zastupuje firmu MUCOS Pharma CZ v oblasti CSR. V diskuzi rovněž vystoupí Tomáš Chytil za společnost 3M a nebude chybět ani zástupce výzkumné agentury Millward Brown a nadace VIA.

„Ačkoli CSR ve firmě většinou nebývá v kompetenci marketingových odborníků, jedná se o oblast, která může významně ovlivňovat vnímání značky v očích zákazníků,“ dodává Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového institutu.

Setkání svým obsahem navazuje na sérii již proběhlých konferencí a seminářů s tematikou CSR v ČR. Firmy a jejich vrcholový management tak mají další příležitost inspirovat se u aktivit svých kolegů a nalézt tu nejlepší možnou cestu, jak společnosti a jejím občanům co nejlépe pomoci. I s důrazem na propojenost s marketingovou strategií značky.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: