Millward Brown: Silné značky se z krize zotaví rychleji

12. 2. 2010 | KAS
Studie Millward Brown potvrzuje fakt, že silné značky mají schopnost rychlejšího zotavení z krize a nastartování prorůstového trendu. A to dokonce bez ohledu na stav ostatního trhu. Firmy, které investovaly před krizí do podpory značky tak ze svého snažení začínají profitovat.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Studie Millward Brown potvrzuje fakt, že silné značky mají schopnost rychlejšího zotavení z krize a nastartování prorůstového trendu. A to dokonce bez ohledu na stav ostatního trhu. Firmy, které investovaly před krizí do podpory značky tak ze svého snažení začínají profitovat.
"Naše nové analýzy odhalily, že spolu se zotavováním trhu dochází k posilování těch značek, do nichž bylo před krizí investováno," řekla Joanna Seddon, CEO Millward Brown. "Společnosti, které do značek nepřestaly investovat ani v průběhu krize zajistí svým značkám po skončení recese silnou konkurenční výhodu.

Ve výsledku to znamená, že ani v krizi nemusí spotřebitel hledat levnější alternativu, pakliže ho je jeho značka schopna přesvědčit o své přidané hodnotě.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: