Mobily Kin se do EU definitivně nedostanou

14. 7. 2010 | ILE
Takový přešlap, jaký se povedl Microsoftu s řadou mobilních telefonů Kin se pravděpodobně jen tak nevidí. Sláva, se kterou společnost uvedla oba produkty na trh je ve srovnání s tichostí, se kterou došlo k zrušení celé řady, zpětně směšná. Zvláště když si uvědomíme, že telefony na trhu pobyly jen několik hořkých týdnů.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Takový přešlap, jaký se povedl Microsoftu s řadou mobilních telefonů Kin se pravděpodobně jen tak nevidí. Sláva, se kterou společnost uvedla oba produkty na trh je ve srovnání s tichostí, se kterou došlo k zrušení celé řady, zpětně směšná. Zvláště když si uvědomíme, že telefony na trhu pobyly jen několik hořkých týdnů.
A nyní je jasné, že Kin byl skutečně propadák všech propadáků. Společnost totiž odmítla zainvestovat do kampaně pro Evropský trh a produkty se tedy za oceán ani nepodívají.
A jaké jsou hlavní atributy neúspěchu? Především cena, která byla na telefon pro teenagera, jež jej bude chtít za rok stejně vyměnit, příliš veliká. Kromě toho se na debaklu podepsal i příliš dlouhý vývoj, jež vedl k zastarání některých technologií. Odborníci navíc upozorňují na špatně postavenou marketingovou kampaň, na kterou američtí teenageři prostě ani nemohli slyšet. Její valná část měla proběhnout živelnou formou na Facebooku a již první týden ukázal, že někdo udělal velkou chybu - fanoušci se dali počítat na desítky.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: