Návštěvnost Twitteru v USA od léta stagnuje

15. 12. 2010 | TAM
V roce 2010 se stal Twitter globálním fenoménem. Fenoménem, který počíná ztrácet dech na svém domácím trhu. Růst Twitteru byl totiž v letošním roce živen především jinými než americkými trhy. Z grafu comScore, monitorujícího počet návštěv Twitteru totiž vyplývá, že růst Twitter v USA stagnuje.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

V roce 2010 se stal Twitter globálním fenoménem. Fenoménem, který ovšem počíná ztrácet dech na svém domácím trhu. Růst Twitteru byl totiž v letošním roce živen především jinými než americkými uživateli. Z grafu společnosti comScore monitorujícího počet návštěv Twitteru totiž vyplývá, že růst Twitter v USA stagnuje. V listopadu vykázal Twitter.com 24 milionů unikátních návštěvníků z USA, v říjnu to však bylo 25,1 milionů. Za říjen pak služba vykázala 24% meziroční nárůst.

Globálně však Twitter.com v říjnu přilákal odhadem 104,6 milionů návštěvníků a vykázal až 80% meziroční nárůst návštěvníků.

Zajímavé je porovnání Twitteru s ostatními americkými weby a službami. Twitter.com je co do návštěv z USA srovnatelný například se službou Yelp, ale má menší návštěvnost než LinkedIn nebo Huffington Post.

Štítky dokumentu: LinkedIn Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: