NBC: An American Coach in London

7. 8. 2013 | Petr Michl
Nová reklama televizní stanice NBC připravuje Američany na přenosy z nejprestižnější fotbalové soutěže světa třeskutě zábavnou formou.

Klient: NBC

Produkce: The Brooklyn Brothers

Země: USA

Reklamy spojené se sportem mohou být pěkně otravné. V našich končinách to dokazují při každém mistrovství věta v ledním hokeji plastová okna nebo jakýkoliv jiný produkt, který plácá do animovaného puku - o erektilní disfunkce řešícím Clavinu raději ani nemluvě. Mnohem lépe z toho vycházejí zahraniční reklamy a především pak ty propagující přímo sportovní pořady. Nyní to dokazuje i krátký film  An American Coach in London. Televizní stanice NBC s ním uvádí své vysílání anglické Premier League v zemi, kde je fotbal spojen s obřími chlapy s helmami, kteří bojují o každý metr, aby doběhli s šišatou merunou za tu správnou čáru. Z rozdílů mezi americkým a „klasickým" fotbalem těží i video, v němž herec Jason Sudeikis ztvárňuje trenéra klubu Premier League, Tottenham Hotspur. Fiktivní kouč Ted Lasso je Texasan, který má s náležitostmi fotbalu pochopitelně potíže. Video sleduje, jak se mu daří na tréninku, při snaze sblížit se s hrou nebo na tiskové konferenci. Právě okamžiky z tiskovky, kdy mu sportovní klišé typu: „Budeme hrát tvrdě po všechny čtyři čtvrtiny," fakticky nesedí a je opravován novináři, jsou nejvtipnější. Premier League se začne vysílat na amerických obrazovkách 17. srpna. Doufejme, že Ted Lasso naláká na ligu s remízami a žádným playoff co nejvíce diváků.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: