Nic neřekne „Miluji tě“ tak jako polovina vašeho piva

14. 2. 2017 | Petr Michl
S tímto vynálezem můžete být na Valentýna pivařem a gentlemanem zároveň.

Dnešek je ve znamení svátku zamilovaných. Výrobci čokolád to samozřejmě berou jako jednu z největších příležitostí v roce. Americký pivovar Grain Belt se ale rozhodl, že ani on by neměl stát stranou. A používá k tomu vynález, díky kterému se můžete projevit jako pivař a romantik zároveň.

Je jím speciální nástavec na plechovku. Po jeho nasazení můžete nalít z plechovky pivo najednou do dvou skleniček. Tvar nástavce prý prošel v agentuře Colle+McVoy 50 iteracemi, než byl vytvořen takový, s nímž nalijete do obou skleniček stejné množství a nebudete přitom cintat okolo.

Nápad se ujal i v sociálních médiích. Dost lidí totiž soouhlasí se značkou, která říká: „Nic neřekne „Miluji tě“ tak jako polovina vašeho piva.“ Pokud s tím souhlasíte, zkontrolujte možnosti objednání na dualpour.com.

Dvojité brčko v Burger King

Velmi podobnou ideu měli i ve fast foodovém řetězci Burger King. Přiznejme si ale, že u nich vývoj zase tak moc nestál. V jejich víčku na kelímek k nápoji udělali prostě jen díru pro brčko navíc. Následující video to stejně velice umně prodává jako velkou inovaci.

Přiznejme si však, že celoroční nabídka tohoto romantického gesta by se Burger King nevyplatila. Spousta párů by si totiž dost pravděpodobně se sdíleným kelímkem vystačila. Na druhou stranu oceňujeme, že na Valentýna se dá i pod komerčním tlakem na něčem ušetřit. Přesto u nás vede před limonádou ve fast foodu dělba o pivo. Asi jsme holt romantici z Česka. 


Zdroj: Adweek

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: