Nová součást profilu Timeline - oddíly s oblíbenou hudbou, filmy, knihami a dalším obsahem

16. 5. 2013 | BeDa
Facebook spustil na profilech oddíly - řekněte svým kamarádům, jakou knihu máte rádi a na jaký seriál se mají podívat.

Jak dát vědět kamarádům na Facebooku, že jste viděli opravdu super film a že ta kniha, co vám právě leží na stole, stojí za přečtení? Nyní to půjde snadno. Díky oddílům, které Facebook spustil, globálně pro všechny uživatele. Na svém profilu je najdete pod záložkou Další pod Úvodní fotografií. O začlenění oddílů na profil Timeline poprvé mluvila největší sociální síť již v březnu, ale ke spuštění došlo až nyní. Oproti původním informacím, přidala k oddílům i hodnocení v podobě hvězdiček. Ty ale nejsou k dispozici vždy.


Facebook zvýraznil především svoji spolupráci s kulturou – hodnocení knih, filmů, hudby nebo televizních pořadů bude nyní na Facebooku extra jednoduché.

Tyto moduly dají aplikacím na profilech uživatelů prominentní postavení. Pro vývojáře aplikací jsou oddíly další možností, jak na svoji aplikaci více upozornit. Obzvláště to platí pro ty, kteří mají svoje aplikace založené na tzv. common actions, které jsou znázorněny tlačítky read, listen, run, watch, ...

Oddíly na profilu Timeline mají lidem pomoci ukázat, co je pro ně důležité. Od úterý, kdy byly sekce spuštěny, lidé přidávají zhruba 200 milionů položek denně.



Aplikace jako je americká služba pro video on demand Netflix, portál na hodnocení filmů Rotten Tomatoes a portál na hodnocení knih Goodreads propojili svoje aplikace s novým prvkem sekcí. Přátelé tak budou nejen vidět hodnocení, ale budou se moct i prokliknout na konkrétní tv pořad či knihu.

Hudba se takto dá sdílet a hodnotit samozřejmě také a sdílet se přes sekce mohou i výsledky zaznamenané sportovními aplikacemi.



Vývojáři aplikací uvidí počty zobrazení na profilech uživatelů a prokliky, které oddíly přinesly, protože jsou už nyní součástí analytických nástrojů.

 
Zdroje: www.allfacebook.com, www.developers.facebook.com

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: