Oreo pomáhá v Dubaji najít domov mazlíčkům se stejným jménem

29. 8. 2022 | Petr Michl
Víte, které jméno pro černobílé mazlíčky patří mezi ty nejpopulárnější? Oreo, po sušenkách. Potvrzuje to sílu značky, a ta to navíc vzala jako závazek: postarat se o všechny mazlíčky se jménem Oreo, co jsou v Dubaji bez domova.

 

Když už po vás pojmenovávají psy a kočky, je to pro vaši značku pozitivní znamení. Někdo je ochotný volat jméno brandu x-krát denně, a tak s ním pravděpodobně není spojeno nic zásadně negativního. Přesto psi i kočky bohužel někdy své majitele omrzí. Značka sušenek Oreo se rozhodla pomoci právě (primárně) stejnojmenným mazlíčkům, co se ocitli bez domova.

Za kampaní, která byla spuštěna ve Spojených arabských emirátech 20. srpna na Mezinárodní dne opuštěných zvířat, stojí agentura Saatchi & Saatchi Dubai a je tvořena ve spolupráci s organizacemi K9 Friends a Yanni Animal Welfare. Právě ty pomohly najít opuštěná zvířata potřebující nový domov. Značce Oreo pak vydala limitovanou edici sušenek s QR kódem směřujícím na stránku.bringhomeoreo.com.

Na této stránce najdete primárně (ale ne pouze) černobílé psy, kočky a králíky k adopci. Mimo popisu charakteru jednotlivých zvířat najdou na webu návštěvníci i možnost, jak vyjádřit svůj zájem se jich ujmout.

Marketingová manažerka pro sušenky ve společnosti Mondeléz International pro oblast Blízkého východu a severní Afriky, Ilona Morozova, uvedla v tiskové zprávě:

„Když jsme si uvědomili, že se tolik domácích mazlíčků jmenuje Oreo, věděli jsme, že musíme najít způsob, jak jim to vrátit. Spolupráce se dvěma největšími záchrannými stanicemi v regionu pro nás byla ctí a nemůžeme se dočkat, až některým zvířatům pomůžeme najít navždy domov, který si zaslouží."

nárůstu opuštěných mazlíčků přispělo i oslabení pandemie Covid-19. V době lock-downů si totiž mnoho lidí pořídila zvíře pro zlepšení své nálady v domácí izolaci. S uvolňováním pandemických restrikcí se ale uvolnil i jejich smysl pro zodpovědnost za němou tvář.

V zemi, která je tak silně osídlena expaty, je opuštění domácích mazlíčků skutečným problémem, protože lidé často náhle opouštějí Dubaj kvůli nové práci a vízům," vysvětlil pak kreativní ředitel společnosti Saatchi & Saatchi, Sebastien Boutebel, a dodal: „Když jsme se dozvěděli, že k adopci přichází spousta černobílých domácích mazlíčků pojmenovaných po oblíbené sušence Oreo, inspirovalo nás to k uvedení produktu 'Oreo & Friends'."

V rámci kampaně byly vytvořeny také maxipacky sušenek s obalem představujícím boudy a příbytky pro zvířata z kartónu s typickým Oreo designem. Celá akce je v souladu s poselstvím značky. To totiž vyzývá k zachování hravosti: „Stay Playful.“ Nová verze spojená s kampaní pak nese název „Bring home playful. Bring home Oreo“.

Zdroje: Saatchi & Saatchi Dubai, World Brand Design, Little Black Book

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: