Pijte s mírou! vzkazuje Heineken na webu a na etiketách

3. 6. 2010 | TMJ
Novou informační kampaň, zaměřenou na zodpovědnou konzumaci alkoholu, spouští pivovarnická skupina Heineken Česká republika. „Rčení „pijte s mírou“ je u nás proslulé, rozhodli jsme se ho proto využít i v naší lokální kampani," oznámila Kateřina Beute, PR manažerka společnosti. "Tu jsme odstartovali 31. května spuštěním informačních webových stránek www.pijtesmirou.cz a odkazy na ni najdou spotřebitelé postupně také na všech obalech našich výrobků."

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Novou informační kampaň, zaměřenou na zodpovědnou konzumaci alkoholu, spouští pivovarnická skupina Heineken Česká republika. „Rčení „pijte s mírou“ je u nás proslulé, rozhodli jsme se ho proto využít i v naší lokální kampani," oznámila Kateřina Beute, PR manažerka společnosti. "Tu jsme odstartovali 31. května spuštěním informačních webových stránek www.pijtesmirou.cz a odkazy na ni najdou spotřebitelé postupně také na všech obalech našich výrobků."

Na webových stránkách se představí kreslený hrdina Míra, který se v krátkých komiksových příbězích podělí o své zkušenosti s pitím alkoholu. „Nenásilnou a vtipnou formou chceme prostřednictvím postavičky Míry spotřebitelům vštípit základní zásady, při jakých příležitostech a v jaké míře pít alkohol a také kdy se alkoholu rozhodně vyvarovat,“ vysvětluje Kateřina Beute.

Logo kampaně Pijte s Mírou! se objeví postupně na všech pivních obalech určených pro tuzemský trh. S novým logem jako první vstupují do prodeje novinky v krušovickém portfoliu - Krušovice Staročeský Malvaz a Krušovice Desítka, změna dalších obalů je nyní v plném běhu a nejpozději v průběhu letošního léta by měly logo kampaně nést všechny výrobky skupiny Heineken.

Do budoucnosti se počítá s dalším rozšířením kampaně.

Projekt byl vytvořen Studiem Cabinet (www.studiocabinet.com) a technická realizace zajištěna společností Q2 Interactive (www.q2.cz).

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: