Plyšáci IKEA z recyklovaného plastu vypráví neuvěřitelné příběhy svých rodičů

20. 3. 2023 | Petr Michl
„Moje matka byla brčko a táta plastový kelímek. Někteří by řekli, že jsem ‚party animal',“ říká plyšový delfín z udržitelné kolekce IKEA z recyklovaných plastů z oceánu. Pobavte se u kampaně na její podporu také příběhy „zpytlíkované“ velryby nebo kosatky s francouzským přízvukem.

„Jak se poznali vaše rodiče?“ je otázkou, která často přinese velmi zajímavé příběhy. V nové kampani IKEA pro velkou část arabského světa na ní odpovídají plyšové hračky IKEA. Nevypráví přitom nudné příběhy z výrobní linky jihoasijské továrny, ale příběhy jejich rodičů: recyklovaného odpadu.

Za kampaní stojí agentura Memac Ogilvy, která s ní propaguje udržitelnou kolekci měkkých hraček BLÅVINGAD vyrobených z oceánského plastu.

Rodiče plyšového delfína byly brčkem a plastovým kelímkem. Po party na jachtě skončily v moři, ale vyplavily se na pobřeží Ibizy. Výsledkem jejich opětovného shledání byl plyšový delfín, který si díky svému původu s hrdostí říká „party animal“.

Velryba nám může nabídnout příběh lásky z jižního pobřeží Sicílie. Její rodiče byly plastovými sáčky. A i když byly každý z jiného supermarketu a otec se v jeden okamžik vydal na moře, nakonec to nějak „zpytlíkovali“.

Rodiče kosatky „tuba zubní pasty“ a karton od džusu zažily skutečný románek na francouzském pobřeží. Výsledkem jejich lásky je plyšová kosatka z recyklovaného plastu nezvyklým francouzským přízvukem.

Kampaň proběhne ve Spojených arabských emirátech, Kataru, Egyptě a Ománu a kromě spotů má i kreativy pro outdoor, sociální sítě, rádio a tištěná média.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: