Překvapení pro Toyotu: Zákazníci jsou ochotni jí odpustit

12. 2. 2010 | RaTP
Toyota, která se v současnosti topí v obrovských problémech, jež se mohou stát katem hodnoty její značky je pravděpodobně mile překvapená. Z výzkumů, které se konaly v USA, Spojeném království a Němceku vyplývá, že současné problémy Toyoty nejsou pro zákazníky natolik závažné, aby jí přestali důvěřovat.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.toyota.com

Toyota, která se v současnosti topí v obrovských problémech, jež se mohou stát katem hodnoty její značky je pravděpodobně mile překvapená. Z výzkumů, které se konaly v USA, Spojeném království a Němceku vyplývá, že současné problémy Toyoty nejsou pro zákazníky natolik závažné, aby jí přestali důvěřovat.
Zákazníci si ovšem kladou několik podmínek - zaprvé s nimi automobilka bude jednat vstřícně v případě reklamace problému, za druhé na základě nezávislých průzkumů prokáže, že současné problémy byly úspěšně vyřešeny.
Jeden komentář za všechny: "Toyota má stále zvučné jméno. Současná medializace problémů je prostě daní za spolehlivost, kterou nám doposud nabízela. A problémy se prostě dějí," okomentovala současné problémy automobilky jedenašedesátiletá londýnská personální asistentka Gilly.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: