RD: Nejdůvěryhodnější evropskou značkou je Nivea

19. 3. 2010 | Brož František
Reader's Digest zveřejnil žebříček European Trusted Brands 2010, který monitoruje preference občanů a zákazníků v rámci šestnácti zemí evropské čtenářské sítě. Na prvním místě se opět objevila značka Nivea, následovaná Nokií, značkou Visa a Canon.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Reader's Digest zveřejnil žebříček European Trusted Brands 2010, který monitoruje preference občanů a zákazníků v rámci šestnácti zemí evropské čtenářské sítě. Na prvním místě se opět objevila značka Nivea, následovaná Nokií, značkou Visa a Canon.
Co se týče stálic na českém trhu - v segmentu automobilek obhájila prvenství Škoda, v bankovním sektoru Česká spořitelna, nejdůvěryhodnější cestovní kanceláří se stal opět Čedok, mezi kuchyňskými spotřebiči potřetí obhájila ETA, v oblasti médií pak zabodovala veřejnoprávní média.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: