Reklama týdne: John Lewis - Tiny Dancer

24. 8. 2015 | Petr Michl
Co všechno může padnout za oběť procítěným pohybům malé baleríny? To vám prozradí reklama na pojištění domácnosti natočená agenturou adam&eveDDB.

Agentura: adam&eveDDB

Klient: John Lewis

Země: Velká Británie

Děti byly a jsou vděčnými aktéry reklam. Potvrzuje to i nový spot britského retailového řetězce John Lewis vytvořený jeho dvorní agenturou posledních let, adam&eveDDB.

Jeho hlavní aktérkou je malá holčička v baletním úboru, která se plně položí do rytmu trefně zvolené písně Eltona Johna, Tiny Dancer, a nebere přitom ohledy na to, kde je knihovna, váza ani domácí zvířectvo. Pro reklamu na pojištění domácnosti jde o zcela vhodný scénář. Malá balerína, jež dává všanc veškeré vybavení domu, je perfektním příběhem, který v sobě nese produktové poselství, ale zároveň vás baví natolik, že ho rádi uvidíte opakovaně. To se zkrátka u vyobrazení hořícího domu jen tak nepodaří.

 „Reklama umí zahřát u srdce a využívá ikonickou píseň, především ale připomíná divákům, že John Lewis Home Insurance dokáže nabídnout klid duše a umožnit jim tak, aby si užívali rodinného života... S vědomím, že mají zaručenou ochranu, mohou nechat život plynout. Naše kampaň to skvěle zachycuje,"  uvedla vedoucí marketingu finančních služeb John Lewis, Margaret Burkeová, pro Adweek.

Spot natáčel zkušený režisér Dougal Wilson, který má za sebou například spot pro máslo Lurpak, který dokáže za tónů skladby Tak pravil Zarathustra od Richarda Strausse spojené s kultovním sci-fi filmem 2001: Vesmírná odysea zobrazit vaření jako událost podobnou dobytí Měsíce. Pro John Lewis pak již natočil mnoha kreativními cenami ověnčenou vánoční reklamu zachycující příběh malého chlapce a tučňáka Montyho.

Zdroje: Slate, Adweek, Ads Of The World

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: