Škoda pro Indii. Ponese jméno Slavia

7. 10. 2021 | Petr Michl
Václav Laurin a Václav Klement navrhli vlastní jízdní kola a od roku 1896 je úspěšně prodávali pod značkou Slavia. Nyní ponese toto jméno i nový model na indickém trhu.

 

Druhý sériový model po modelu Kushaq v rámci projektu INDIA 2.0, v rámci kterého je společnost Škoda Auto zodpovědná za indický subkontinent, se jmenuje Slavia. Nový sedan v segmentu A0 tak připomíná počátky automobilky. Od roku 1896, tedy rok po založení společnosti, začali Václav Laurin a Václav Klement pod obchodním názvem Slavia úspěšně prodávat svá první vlastní jízdní kola. Nová Škoda Slavia tak představuje začátek nové éry, tentokrát na indickém trhu. Sedan, který bude v Indii představen ještě v tomto roce, tak na tamním trhu doplní oceňované vozy Octavia a Superb.

Zac Hollis, vedoucí Škoda Auto India, říká:

„Škoda má bohatý mezinárodní odkaz přesahující 125 let. Název Slavia reprezentuje počátky úspěšného příběhu, ve kterém se Škoda Auto stala jednou z nejúspěšnějších automobilek. Tento tradiční název tak nyní opět představuje začátek nové éry značky Škoda, tentokrát na indickém trhu. Slavia bude ztělesněním perfektní kvality zpracování, spolehlivosti a zážitku z jízdy. Na indickém trhu chceme výrazně růst a Slavia sehraje ve splnění tohoto cíle klíčovou roli.“

Škoda Slaviaje po SUV Kushaq, které bylo představeno na jaře, druhým modelem značky Škoda speciálně vyvinutým pro Indii. V rámci projektu INDIA 2.0 zodpovídá společnost Škoda Auto za všechny aktivity koncernu Volkswagen na indickém trhu. Tento projekt zahrnuje modelovou ofenzívu celkem čtyř nových kompaktních vozů. Vozy Kushaq, Slaviaa dva modely značky Volkswagen jsou postaveny na platformě MQB-A0-IN, kterou Škoda speciálně upravila pro potřeby indického trhu. Samotná výroba bude až z 95 % lokalizovaná.

Název Slaviaodkazuje na počátky společnosti Škoda Auto. V roce 1895 začínali zakladatelé společnosti, Václav Laurin a Václav Klement, v Mladé Boleslavi nejprve s opravami jízdních kol. Brzy poté navrhli vlastní jízdní kola a od roku 1896 je úspěšně prodávali pod značkou Slavia. Jméno nového sedanu určeného pro indický trh je poctou počátkům společnosti Škoda Auto. Zatímco Škoda Kushaq vychází z indických tradic, Slaviasymbolizuje úzké propojení indoevropské tradice a české a indické kultury.

Jízdní kola vyráběná v Mladé Boleslavi pod obchodním názvem Slaviabyla na počátku 20. století zárukou spolehlivosti, cenové dostupnosti a vynalézavosti. Tyto vlastnosti charakterizují i dnes Simply Clever filozofii značky Škoda. Jméno Slaviase také brzy stalo synonymem kvality a inovace. Stejné označení se ujalo rovněž pro motocykly, představené Laurinem a Klementem v roce 1899. Po více než 120 letech ztělesňuje tyto ideály nová Škoda Slaviaa v Indii skvěle doplňuje modely Octavia a SUPERB, které si zde za posledních dvacet let získaly uznání. Nový sedan Slaviabude elegantní, výkonný a bezpečný, jak indičtí zákazníci od značky Škoda očekávají.

Rok 2021 je pro Škoda Auto v Indii rokem expanze. V rámci projektu INDIA 2.0 investoval koncern Volkswagen jednu miliardu eur do vývoje čtyř nových modelů (2 modely Škoda a dva modely Volkswagen). Navzdory pandemii Covid-19 má nová Škoda Kushaq za sebou úspěšný start. Od uvedení na trh v červenci 2021 registruje automobilka již více než 10 tisíc objednávek. Díky novému vozu Slavia se v Indii očekává výrazný nárůst prodeje. Indický trh hraje v růstové strategii značky Škoda významnou roli.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: