Snapchat umožní přidávat linky ke snapům

10. 7. 2017 | Petr Michl
Snapchat vyslyšel komerční volání značek i influencerů. Ke snapům budou moci přidávat linky všichni uživatelé.

Snapchat uvádí několik vylepšení. Tím nejvýraznějším je možnost vnořit link přímo k jednotlivým snapům. Dosud byla tato možnost dostupná jen inzerentům.

Tato funkce se nazývá Paperclips a URL ke snapu vložíte přes symbol sponky ve vertikální nabídce úprav. Na fotografiích níže je vidět tato funkce na levém printscreenu obrazovky.

Tou další je možnost změnit hlas u videa bez toho, abyste k tomu museli využít jeden z animovaných filtrů.

Třetí novinkou jsou pak Backdrops, animace, kterými můžete vylepšit pozadí vašich příspěvků.

Z těchto změn je jednoznačně nejvýraznější možnost přidávat ke snapům linky. Po této funkci dlouho volali influenceři, díky ní budou moci linkovat například na produktové detaily, microsites nebo stránky s informacemi o konkrétní soutěži. Pro srovnání: u Instagram Stories se podobné věci řeší dosud především odkázáním na „bio" informace u konkrétního uživatelského účtu, kam jde link dát.

Snapchat tak přichází se změnou, která v sobě nese nemalý komerční potenciál. Právě ten totiž potřebuje v situaci, kdy na svou kopii ztrácí. Instagram Stories má více než čtvrt milionu aktivních uživatelů denně, Snapchat jich má dle posledních informací 186 milionů.

Zdroje: Mashable,  Marketing Land

Kam dál?

Ani Funkce Paperclips ovšem nemusí Snapchat spasit. V Instagramu totiž také nespí a v posledních dnech přidali funkci možnosti video odpovědí na Instagram Stories. Mimo osobnějšího kontaktu s fanoušky přináší tato novinka i lepší možnosti pro zákaznickou péči značek.  

Štítky dokumentu: Instagram Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: