Společnost Nielsen získala majoritu v Mediaresearch

23. 7. 2014 | PM

Jedna z globálně nejvýznamnějších analytických společností Nielsen významně posílila v regionu střední a východní Evropy. Ve skupině Mediaresearch získala 51 % a tím i rozhodovací pravomoc o směřování společnosti. Nielsen díky této akvizici rozšiřuje své působení v České republice a v Bulharsku.

Mediaresearch je výzkumnou agenturou s širokým portfoliem služeb v oblasti realizace marketingových a mediálních výzkumů, zpracování a analýz dat, marketingového poradenství a vývoje software. Je realizátorem tří z nejrozsáhlejších mediálních výzkumů v České a Slovenské republice - Elektronického měření sledovanosti televize (TV metry) v ČR, Výzkumu návštěvnosti a sociodemografie internetu v ČR (NetMonitor) a SR (AIMmonitor) a Monitoringu reklamních výdajů v médiích (Admosphere) a na internetu (AdMonitoring) v ČR.

„Dohoda se společností Mediaresearch nám umožní poskytovat hlubší pohledy na chování spotřebitelů a pomáhat tak našim klientům vyvíjet a prodávat jejich výrobky a služby efektivněji," komentuje akvizici Kyriakos Kyriakou, ředitel společnosti Nielsen pro Východní Evropu. Nielsen a Mediaresearch se dohodly, že v zájmu udržení kontinuity služeb poskytovaných klientům Mediaresearch, budou zachovány stávající technologie pro měření sledovanosti médií. Klienti zároveň získají přístup k řešením, která společnost Nielsen používá ve světě. Akvizice má přinést klientům obou společností nové možnosti porozumění spotřebitelům díky propojení informací o tom, jak se spotřebitelé chovají, co kupují, a co sledují v médiích.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: