Stanice ČRo Rádio Česko opět s vtipnými piktogramy

10. 12. 2009 | ILE
Po dvou letech od uvedení první série reklamních vizuálů pro Rádio Česko připravilo studio Kafka Design novou sérii motivů. S ohledem na strukturu cílové skupiny bylo snahou zaujmout inteligentním humorem s čistou výraznou grafikou a touto odlehčenou a zábavnou formou (zpravidla postavenou na dvojsmyslech) sdělit "to podstatné" - tedy, že Rádio Česko je zpravodajskou stanicí, přinášející aktuální informace i analýzy současného dění.

Po dvou letech od uvedení první série reklamních vizuálů pro Rádio Česko připravilo studio Kafka Design novou sérii motivů. S ohledem na strukturu cílové skupiny bylo snahou zaujmout inteligentním humorem s čistou výraznou grafikou a touto odlehčenou a zábavnou formou (zpravidla postavenou na dvojsmyslech) sdělit "to podstatné" - tedy, že Rádio Česko je zpravodajskou stanicí, přinášející aktuální informace i analýzy současného dění. Zda se to podařilo, můžete během prosince posoudit například na reklamních plochách v pražském metru nebo ve vybraných tištěných médiích a na zpravodajských serverech. Ve stejném stylu pak vzniklo také péefko této stanice.

„Po velkém úspěchu první vlny piktogramů jsme se rozhodli navázat další kampaní. Chceme opět připomenout, že tu jsme, a proto po dvou letech používání vizuálů Je to na hlavu, Načerpejte informace či Nevyprávíme pohádky navazujeme další sérií piktogramů, zaměřených opět na cílovou skupinu naší zpravodajsko-publicistické stanice. Spolu s vizuály poneseme i nadále již osvědčený a zaběhlý positioning To podstatné “ říká Hana Hikelová, ředitelka zpravodajských stanic Českého rozhlasu.

   
   
   

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: