Tomu říkáme storytelling. Krátký film ukazuje životní lásku k značce Audi

29. 8. 2019 | Kristýna Vozková
Nová Audi RS 6 Avant míří na americký trh a věrné fanoušky značky odměňuje sedmiminutovým nostalgickým spotem. Podívejte se na něj, možná budete muset i zamačkávat slzy.

V roce 2020 se americký trh dočká nového modelu Audi RS 6 Avant a automobilka si při této příležitosti připravila pro fanoušky čtyř kruhů dojemný reklamní spot vyprávějící 25 letou historii značky na pozadí životního příběhu jednoho z milovníků sportovních vozů Audi. Téměř sedmiminutové video nejenže zaručeně dokoukáte až do konce, ale možná budete muset nejednou zatlačit slzu.

Ne, že by se jednalo o klasický tear-jerk. Reklama jednoduše ukazuje život takový, jaký je: s jeho světlými momenty i těmi nejhoršími. A v příběhu akcentuje protagonistovu celoživotní vášeň pro značku Audi. Tu v něm probouzeli jeho rodiče už od malička. V úvodu videa sledujeme, jak se jako malé dítě projíždí s rodiči ve starém modelu Audi, jak kolem něj pobíhá a láskyplně hladí kroužky na jeho přední masce. S tatínkem sleduje s napětím automobilové závody, hraje si se svými vlastními miniaturami autíček a jeho narozeninový dort má tvar závodního auta značky Audi. Později jako teenager vidí v televizi reklamu na RS 2 Avant z roku 1994, která zahrnuje pro Američany u sportovních edicí evropských vozů běžnou frázi v USA nedostupné”. Ale co by to bylo za sen, kdyby jej zničila první překážka? Koneckonců jak uvádí hlas na pozadí videa: Kdyby to bylo tak snadné, nestálo by to za to”. A tak mladý muž tak dále sní o vlastní audině, zatímco řídí stařičký model svých rodičů. 

 

Na jedné z projížděk potom míjí nový červený model Audi, který jej zaujme na první pohled, ale rozhodně ne tolik, jako jeho řidička. Reklama i její děj v tomto bodě nabírají rychlý spád a zrychluje se také hudební podkres videa. Divák sleduje první rande na závodní dráze, zásnuby i svatbu, kterou mladý pár opouští v červeném modelu doplněném o klasickou svatební výzdobu a SPZ s nápisem „Viva Avnt“Prožívá s hlavními hrdiny neštěstí ze smrti blízké osoby i radost z narození malé holčičky.  Ta jde – k radosti svých rodičů – v jejich šlépějích, a tak mají diváci možnost sledovat, jak se o jednu generaci později kruh uzavírá dalším narozeninovým dortem ve tvaru autíčka. Čas zkrátka neúprosně letí, ale láska k Audi zůstává. 

A kdo si počká, ten se svého vysněného modelu Audi Avant dočká. Stejně jako náš (nyní už) hrdý tatínek, který na konci videa se slzami dojetí v očích zasedá za volant nového modelu RS Avant, který bude na americkém trhu dostupný během roku 2020. Američané si zkrátka musí pěkných pár let počkat, než se sportovní modely Audi dostanou (přinejmenším oficiálně) oficiálně na jejich trh. 

"Audi RS 6 Avant nepředstavuje pouze další kapitolu ve vysoce úspěšné historii Audi Sport, představuje také 25 let nespoutané vášně, trpělivosti a odhodlání fanoušků Audi zde v USA," řekla Loren Angelo, viceprezidentka marketingu Audi pro USA, a dodala: „Tato kampaň tak pro nás byla příležitostí ctít tuto oddanost adekvátně emocionálním a nostalgickým způsobem a zároveň hovořit přímo k osobnosti dnešního řidiče Audi – někoho, kdo má neukojitelnou touhu jít svou vlastní cestou a vyčnívat z davu. A nic z něj nevyčnívá více než Audi RS 6 Avant. “

Zdroje: carscoops.comluxurydaily.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: