Toyota vypadla z první desítky nejdražších značek. Vede opět Coca-Cola.

16. 9. 2010 | JTO
Nejdražšími značkami světa zůstávají Coca-Cola, IBM a Microsoft. Vyplývá to z výsledku žebříčku Best Global Brands poradenské společnosti Interbrand. Jak již bylo řečeno, na první pozici se už poněkolikáté objevila značka Coca-Cola. Její současná hodnota byla vyčíslena na 1,33 bilionu korun (přesně 70,452 miliardy dolarů).

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Nejdražšími značkami světa zůstávají Coca-Cola, IBM a Microsoft. Vyplývá to z výsledku žebříčku Best Global Brands poradenské společnosti Interbrand. Jak již bylo řečeno, na první pozici se už poněkolikáté objevila značka Coca-Cola. Její současná hodnota byla vyčíslena na 1,33 bilionu korun (přesně 70,452 miliardy dolarů). Oproti loňskému roku posílila zhruba o dvě miliardy dolarů. IBM, která obsadila stříbrnou příčku, má odhadovanou cenu 64,727 miliardy dolarů, bronzový Microsoft pak 60,895 miliardy dolarů.
Na čtvrté pozici se objevil Google, pátá pak patří GE.
Toyota, která se v roce 2008 umístila na šesté a loni na osmé příčce i letos pokračovala v sestupu a obsadila až jedenácté místo.
Nejrychleji rostoucí značkou se stal Apple na 17. pozici s růstem 37 %.¨
Celý žebříček si prohlédněte zde.

Štítky dokumentu: Budování značky Google

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: