Twitter spustil formát promoted accounts

5. 10. 2010 | IKE
Twitter oznámil, že uvedl v život avizovaný reklamní formát nazvaný promoted accounts. Zájemci si v jeho rámci za poplatek zajistí zobrazení svého účtu v kolonce "who to follow" na hlavní stránce. Podobně jako v případě promoted tweets a promoted accounts i tentokrát je kladen velký důraz na relevanci sdělení.

Twitter, zdroj: archiv

Twitter oznámil, že uvedl v život avizovaný reklamní formát nazvaný promoted accounts. Zájemci si v jeho rámci za poplatek zajistí zobrazení svého účtu v kolonce "who to follow" na hlavní stránce. Podobně jako v případě promoted tweets a promoted trends i tentokrát je kladen velký důraz na relevanci sdělení. Twitter tento přístup demonstruje ve svém tiskovém prohlášení na příkladu propagace účtu Xbox - ten se bude zobrazovat těm uživatelům, kteří sledují účty, jež mají něco společného se světem počítačových her a zároveň nejsou followery účtu @xbox.
O ceně zatím Twitter pochopitelně nepodal žádné konkrétnější informace. S největší pravděpodobností se bude pohybovat v hladině stovek tisíc dolarů, podobně jako tomu je i u ostatních twitterových propagačních formátů. Formát je nyní nabízen konkrétním společnostem, které jej mají otestovat a opřipomínkovat. Ostré spuštění by mohlo následovat v horizontu několika týdnů.

Štítky dokumentu: Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: