Ustelte si ve Fabii a odjeďte pryč s celým obchodem

8. 8. 2013 | Bednářová Daniela
Marketing značky Škoda by bylo škoda nesledovat. Mini zase umí nejen malá auta, ale i malé obchody.

Škoda posiluje svoji pozici na evropském automobilovém trhu. Pomáhá jí k tomu i zajímavá propagace. Mezi poslední počiny, které zaujaly reklamní svět, patří televizní spot s neobvykle velkými prvky. Obří kornout zmrzliny, obří tříkolka i monstrózní sekačka ve spotu nezajímá nikoho tak jako kolem projíždějící Octavii VRS.

 

Mezi zajímavé propagační počiny automobilky Škoda patří hostel na kolečkách. Tuto akci zrealizovala ruská pobočka reklamní agentury BBDO. V automobilech Škoda Fabia se mohli během největšího festivalu pro mladé v Rusku ubytovávat jeho návštěvníci. Díky spolupráci s portály jako Tripping.com se Fabia v nabídce hostelů objevovala na prvních místech. Mladí lidé, kteří se snažili najít v hlavní sezoně volné ubytování, se stali snadným cílem pro "Fabia hostely". Automobilka tak potvrzovala svoje reklamní prohlášení, že má nejprostornější interiér ve své kategorii a oslovila tak novou skupinu zákazníků, na kterou doposud přímo necílila.


Do auta se přidalo pár polštářů, ručníky s monogramem speciálního hotelu i závěsy kvůli soukromí, wi-fi připojení pro lepší pohodlí ubytovaných i kvůli tomu, aby mohli o svém pokoji říct všem svým známým na sociálních sítích. Lajky, tweety a sdílení byly také jediný způsob platby, kterou tento hotel přijímal. Koupelna sice stála zvlášť, kousek od auta, ale mírné nepohodlí vynahrazoval vynikající výhled na park a možnost se svým pokojem cestovat po městě.

Možnost netradičního ubytování na kolech nabízela automobilka přes klasické bookovací stránky. Například přes Tripping.com. Když zde lidé vyhledávali ubytování, Fabia hotel se jim zobrazil jako jedna z možností.

Automobilky jsou ve své propagaci značně kreativní. Potvrzuje to i Mini.

Značka patřící pod BMW si nechtěla otevřít pobočku v Paříži, protože by ji stála příliš mnoho peněz, ale přesto zde chtěla auta prodávat. Vyřešila to elegantně. Z jednotlivých nabízených modelů udělala obchody na kolečkách. Každé autíčko mělo svého prodejce, brožurky i otevírací dobu. Jen místo prodeje se každou chvilkou měnilo. Podívejte se na video.

Zdroje: www.creativity-online.com, www.mashable.com

 

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: