V CZC.cz jdou na věc #jakoGEEK. Kampaň podporuje téměř dvacítka videí, včetně 360° spotů

4. 5. 2016 | Petr Michl
CZC.cz zavřelo na týden do herního doupěte 13 svých zaměstnanců. Výsledkem je takřka dvacítka videoreklam, v nichž hrají #jakoGEEK.



Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz zahajuje druhou fázi komunikace kampaně #jakoGEEK.  V jejím rámci uvádí na YouTube téměř 20 reklamních videí. Ve všech z nich zavítají diváci do skutečného GEEK doupěte, které si budou moci díky 360° záběrům prohlédnout doslova ze všech stran, a to až ve 4K rozlišení.

Aktivačním prvkem kampaně #jakoGEEK je možnost vyhrát každý měsíc vybavení do svého herního doupěte až za 100 000 Kč. I proto se videa pořizovala ve speciálním doupěti, tzv. GEEK svatyni.

V reklamách rozehrávají zaměstnanci CZC.cz celkem osm příběhů, ve kterých přistupují k věcem po svém a řeší věci #jakoGEEK. Víte, jak to mají GEEKové s přátelstvím na celý život? Potřebujete poradit, jak sjet i ten nejtěžší downhill? Nebo byste rádi znali způsob, jak nevynechat žádné z důležitých sportovních utkání vašich kamarádů? Stačí se inspirovat produktovými spoty a řešit věci #jakoGEEK.

V tomto například produktový manažer pro PlayStation, Petr, žije hrou #jakoGEEK.


Do tajů virtuální reality pro změnu diváky zavede ředitel IT a vývoje, Milan.


Všechny
tyto příběhy se následně prolínají ve čtyřech 360° videích. „S každým panoramatickým videem se pojí několik téměř ‚pixel huntingových' hádanek, které budeme našim fanouškům pravidelně pokládat na Facebooku. Na nejrychlejší z nich bude každé dva týdny čekat odměna v podobě samolepek s GEEK motivy,“ uvedl Kamil Demuth, marketingový ředitel CZC.cz.

Vedle osmi produktových a čtyř 360° spotů kampaň podpoří také úvodní video a čtveřice pětisekundových bumperů. Namluvení všech videí se ujal Matouš Ruml, který propůjčí CZC.cz svůj hlas také v připravovaných rádiových spotech.

Prohlédnout si GEEK doupě diváci mohou také ve speciálním dílu pořadu Geekoviny. V plánu má CZC.cz natočit také předání všech čtyř GEEK doupat v hodnotě až 100 000 Kč, o která mohou zákazníci soutěžit až do 24. července. Kompletní informace k soutěži včetně doporučených produktů pro vybavení vlastního GEEK doupěte naleznou zájemci na webu jakogeek.czc.cz.

Kreativa spotů je stejně jako celá kampaň výsledkem série co-creatingů, které se pod taktovkou agentury Digital Brain účastnili členové marketingového týmu CZC.cz i audiovizuální produkce Forleaf. „Abychom nasáli tu správnou atmosféru, rozhodli jsme se celý natáčecí týden nevytáhnout z GEEK doupěte paty. Mám pocit, že po tom všem v sobě i členové štábu objevili GEEKa,“ uvedl k natáčení režisér a scénárista Jonáš Vacek z produkce Forleaf, která za celý týden pořídila přes 800 GB materiálu. Natáčet 360° video je jako režírovat divadlo. I když všechno pečlivě nazkoušíte, jakmile padne klapka a všichni zmizí z placu, je to jen na hercích. Je přitom důležité vyprávět příběh a směrovat diváka v obraze pomocí akce a zvuku, jinak se jedná o pouhé panorama ve videu,“ dodal producent a kameraman Jan Perout.

Všechna videa na podporu kampaně #jakoGEEK jsou k vidění na YouTube kanále CZC.cz. Natáčení se zúčastnilo celkem 13 zaměstnanců CZC.cz z různých oddělení firmy, 16 členů štábu, 6 produktů a křeček Mario, kterého mohou pozorní diváci spolu s dalšími hádankami nalézt v 360° videích.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: