Věrnostní programy v digitálním prostředí aneb Žádné plastové karty

19. 2. 2013 | Petr Michl
První setkání cyklu La Degustation Online v novém roce představí věrnostní programy v digitálním prostředí. Večer ozdobí osmichodové degustační menu italské kuchyně.

Neformální večery La Degustation Online pod taktovkou Asociace.BIZ se budou pravidelně konat i v letošním roce. Koncept setkání stojí na spojení krátkých prezentací řečníků, následné panelové diskuse a také networkingu nad dobrým jídlem. Úvodním tématem v novém roce budou věrnostním programy v digitálním prostředí.

 

O svou odbornost se v průběhu večera podělí Zdeněk Mikeš z O2, Miroslav Opatrný ze společnosti Axescard, která se zaměřuje na prodej a realizaci schémat v oblasti věrnostních a předplacených karet, ale i Jan Leitner z Mountfieldu,Vendula Mrázová z Wunderman Praha a Michal Kříž z agentury Dark Side.

“V loňském roce nově uvedený projekt naší asociace měl za úkol především představovat netradiční témata v neformální atmosféře a velice nás těší vysoký zájem návštěvníků. Pro letošní rok plánujeme celkem osm tematických večerů a poprvé se vydáme i mimo Prahu,” doplnil Michal Kříž, Prezident Asociace.BIZ.

První konference v letošním roce spojená s ochutnávkou osmichodového degustačního menu italské kuchyně je naplánovaná na 26. února od 18 hodin, zájemci se mohou registrovat na stránkách www.ladegustationonline.cz.

Štítky dokumentu: Reportáže

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: