Virgin Trains zve firmy, aby v rámci proma pobavily cestující

26. 1. 2010 | RaTP
Zajímavý způsob, jak zabít dvě mouchy jednou ranou, zkouší britská železniční společnost Virgin Trains. V rámci dlouhodobé strategie testuje možnosti zapojení firem, které při cestě vlakem pobaví v rámci propagace svých služeb cestující. Ti by jejich aktivity měli vnímat jako přidanou hodnotu. V pilotním projektu je zatím zapojen výrobce herních zařízení a producent počítačových her Nintendo a portál Lastminute.com

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Zajímavý způsob, jak zabít dvě mouchy jednou ranou, zkouší britská železniční společnost Virgin Trains. V rámci dlouhodobé strategie testuje možnosti zapojení firem, které při cestě vlakem pobaví v rámci propagace svých služeb cestující. Ti by jejich aktivity měli vnímat jako přidanou hodnotu. V pilotním projektu je zatím zapojen výrobce herních zařízení a producent počítačových her Nintendo a portál Lastminute.com

V následujících týdnech budou mít cestující možnost zahrát si v rámci kampaně Nintenda na půl hodiny počítačovou hru na nejnovějším přístroji Nintendo DS, Lastminute.com zase cestujícím nabídne masáže rukou, při kterých bude promovat svoje lázeňské zájezdy.

Sarah Copley, marketingová ředitelka Virgin Trains konstatovala: "Naše společnost by ráda navázala stálou spolupráci s některými partnery - považujeme to za skvělou přidanou hodnotu pro naše cestující. Zároveň budeme opatrní, abychom nevytvořili prostředí, které by cestující vnímal jako nátlakové. Společnosti tak budeme pečlivě vybírat."

Podle Richarda Bransona, majitele společnosti, je i tato kampaň součástí většího komunikačního celku, který má za cíl přetáhnout na dráhu osoby, které doposud na střední vzdálenosti cestují automobilem.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: