Vliv čekání na webu na úspěšnost stránky

6. 4. 2011 | Agency Focus
O tom, že rychlost je při prohlížení webu vcelku zásadním parametrem asi bude málokdo pochybovat. Jaký vliv má ale několik milisekund na rozhodování návštěvníka, to už moc známé není.

O tom, že rychlost je při prohlížení webu vcelku zásadním parametrem asi bude málokdo pochybovat. Jaký vliv má ale několik milisekund na rozhodování návštěvníka, to už moc známé není. Společnost Strangeloop, která se specializuje na optimalizaci webových stránek připravila ukázku toho jaký vliv má čekací doba na rozhodování návštěvníka. Otevřením obrázku v novém okně zobrazíte plnou velikost.

Zdroj: Mashable.com

Pringles, zdroj: http://www.marketingmagazine.co.uk/news/rss/1064115/P-G-sells-Pringles-235bn-Diamond-Foods/
Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: