Výkonný ředitel McDonald´s: "Klaun nikam nepůjde!"

20. 5. 2011 | bN
„Ronald McDonald je ambasadorem značky a je jím provždy. Ronald McDonald nikam nepůjde,“ těmito slovy bránil výkonný ředitel společnosti McDonald´s Jim Skinner známého maskota.

Včera jsme vás informovali o otevřeném dopise podepsaném 550 zdravotníky, který byl adresován řetězci rychlého občerstvení McDonald´s. V dopise s titulem „Stop marketing junk food to children“ (v překladu „Přestaňte prodávat dětem nevhodné jídlo“) američtí zdravotníci apelovali na společnost McDonald´s, aby nepoužívala dravé marketingové techniky ve snaze získat si dětského zákazníka. Hlavním důvodem iniciativy je hrozba nárůstu míry dětské obezity a dalších onemocnění. Jedním z důvodů nevole zdravotníků může být například reklama, kterou McDonald´s uvedl v březnu 2011. 

„Ronald McDonald je ambasadorem značky a je jím provždy. Ronald McDonald nikam nepůjde,“ těmito slovy bránil výkonný ředitel společnosti McDonald´s Jim Skinner známého maskota na včerejší poradě. Skinner potvrdil, že Ronald do důchodu rozhodně nepůjde.

 Zdroj: www.brandchannel.com 

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: