Yahoo si brousí zuby na Foursquare

7. 4. 2010 | ITO
Foursquare, sociální hru, založenou na práci s polohou uživatele, je bez nadsázky možné označit za nejúžasnější startup loňského roku. Není proto žádným tajemstvím, že kolem ní delší dobu krouží někteří giganti z internetové branže. Nejnověji pak informoval The Business Insider, že Yahoo udělá Foursquare nabídku na akvizici v hodnotě kolem sta milionů dolarů.

Ilustrační obrázek, zdroj: 4square.com

Foursquare, sociální hru, založenou na práci s polohou uživatele, je bez nadsázky možné označit za nejúžasnější startup loňského roku. Není proto žádným tajemstvím, že kolem ní delší dobu krouží někteří giganti z internetové branže. Nejnověji pak informoval The Business Insider, že Yahoo udělá Foursquare nabídku na akvizici v hodnotě kolem sta milionů dolarů.
Yahoo pochopitelně reaguje urputným mlčením a upozorněním, že spekulace zásadně nekomentuje. Přesto je však jasné, že Yahoo by bylo přinejmenším logickým kupcem - po Delicious a Flickru by to byla další pěkná trofej do vitrínky (zvláště když Facebook v roce 2007 nevyšel).

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: