Zbývá rok do LOH v Londýně, připravují se média i sponzoři

28. 7. 2011 | BVo
Přesně za rok započnou Letní Olympijské hry v Londýně. Největší sportovní událost roku využijí nejen sponzoři, ale také média či sociální sítě.

Do začátku Letních olympijských her v Londýně zbývá přesně jeden rok. Přípravy na akci už pomalu vrcholí. Podle organizátorů jsou již téměř všechny sportoviště připraveny. Na řadu tedy přicházejí sponzoři olympijských her a samozřejmě také média.


Na sociální síti Twitter začali uživatelé používat hashtag #1YearToGo. Právě na Twitteru, na YouTube a na Flickru proběhne soutěž o to, jaká země má nejvíce online fanoušků. K hashtagu stačí jen přidat zkratku státu. Fanoušci z Velké Británie poslali už více než 20 000 tweetů týkajících se LOH. Po nich následují Brazilci, Američané, Kanaďané a Nizozemci.


Největší sportovní událost bude z místa sledovat 11 milionů lidí a další prostřednictvím médií. Toho využijí především sponzoři her. Jejich marketingové kampaně nabírají na obrátkách. Oficiálním partnerem je například letecká společnost British Airways, cestovní kancelář Thomas Cook nebo hodinářská firma Omega.


Odpočítávání započala ceremonie na Trafalgarském náměstí v centru Londýna. Prezident mezinárodního olympijského výboru Jacques Rogge a starosta Boris Johnson pozvali sportovce a fanoušky z celého světa na letní hry, které se započnou 27. července a skončí 12. srpna příštího roku. Rovněž byl představen design medailí. Olympijských her by se mělo tentokrát zúčastnit 10 500 sportovců z 200 zemí světa.


Zdroj: www. mashable.com, www. marketingweek.co.uk


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: