„Olympijské" Audi: Když čtyři kruhy jsou vše, co potřebujete

11. 2. 2014 | Petr Michl
Fanouškovská reklama německé automobilky si střílí z nepovedeného odhalení pěti olympijských kruhů při slavnostním zahajovacím ceremoniálu.

Reklama níže se stala včera nejsdílenější fotografií na obrázkovém sociálním médiu Reddit. Znázorňuje dva sportovní vozy Audi pádící zasněženou krajinou, mezi nimi je slogan odkazující na logo automobilky „Když čtyři kruhy jsou vše, co potřebujete" („When four rings is all you need")  a náznak pěti olympijských kruhů, z kterých jsou ale skutečně zřetelné pouze čtyři.



Jedná se samozřejmě o reakci na oficiální zahájení zimních olympijských her v Soči. Při oslavném ceremoniálu se neotevřela jedna z vloček, která se měla přeměnit v poslední z pěti olympijských kruhů.

Uchopení situace s takovýmto nadhledem by bylo pochopitelně ukázkou skvělého real time marketingu využívajícího aktuální společenská témata pro zvýšení dosahu poselství značky. Dle Mashable nicméně nejde o oficiální reklamu Audi. Zástupce automobilky sdělil portálu, že jde podle něj o práci některého z fanoušků.  Audi, které není oficiálním sponzorem olympiády, si ostatně pod hrozbou nemalých pokut nemůže žádné podobné spojení dovolit. V daném případě tak můžeme především děkovat lidovému reklamnímu umu za skvělý nápad i realizaci.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: