„Vaše dítě je to, co jíte," upozorňuje kontroverzní kampaň

21. 9. 2015 | Petr Michl
Nezdravé pamlsky na prsou matek poukazují, že snědený cheeseburger dostane v mateřském mléce i dítě.

„Jste to, co jíte,“  je asi nejvíce opakovaným rčením poukazujícím na souvislost mezi stravou a fyzickým zdravím člověka. Brazilská pediatrická společnost SPRS na něj upozorňuje s pomocí kontroverzní série tištěných reklam se sloganem: „Vaše dítě je to, co jíte."

Ten zdůrazňuje, že u matek může jídlo ovlivnit i vývoj jejich malých dětí. Reklamy to ukazují symbolicky a zároveň velmi popisně obrazem kojící ženy, která má na prsu namalovanou koblihu, cheeseburger a také kelímek s colou. Fotografii doplňuje sdělení: „Vaše zvyky během prvního tisíce dnů (života dítětě) mohou ochránit vaše dítě od vážných nemocí."



To je v souladu se zjištěním výzkumu vedeného Robertem Waterlandem, asistentem profesora molekulární a lidské genetiky na Baylor College of Medicine. Dle něj může zdravá dieta u těhotných žen napomoci vývoji genetické varitanty u dítěte, která snižuje pravděpodobnost vzniku zhoubných nádorů.

Reklamy jsou prací agentury Piam z brazislkého Porto Allegre.

Zdroje: Adeevee, Time

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.