67 procent Čechů se orientuje podle slev

1. 6. 2010 | TAM
Až 67 % českých zákazníků se na trhu orientuje zejména podle slevových akcí. Vyplývá to z průzkumu Barometr Cetelem 2010. Za nárůstem této hodnoty stojí podle odborníků především obavy z hospodářská krize a nedostatku, podporované dlouhodobou mediální masáží.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Až 67 % českých zákazníků se na trhu orientuje zejména podle slevových akcí. Vyplývá to z průzkumu Barometr Cetelem 2010. Za nárůstem této hodnoty stojí podle odborníků především obavy z hospodářská krize a nedostatku, podporované dlouhodobou mediální masáží.
Druhotným efektem orientace na slevy je pak výrazný pokles loajality zákzníků, a to jak v rámci obchodních řetězců, tak jednotlivých produktů. Ta je ovšem podle specialistů spíše krátkodobého charakteru a v následujících dvou letech by se měl tento trend oslabit.
"Není žádným překvapením, že si spotřebitelé v době krize vybírají zboží především podle ceny. Hledají i nejlepší poměr mezi kvalitou a cenou," míní generální ředitel společnosti Cetelem Václav Horák. Ten si též myslí, že z hospodářská krize vyjdou vítězně především řetězce diskontního charakteru, které díky své nízkonákladové nabídce dokáží držet ceny velmi nízko.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.